Onze webcam

Cul-de-sac Cam

dinsdag, april 27, 2004

Wat is het toch veel en veel makkelijker om op te staan bij een stralend blauwe lucht met zon, zoals vanmorgen! Saskia was al op voor ik opstond! Dat in tegenstelling tot gisteren.

Nu het weer zo mooi (en vooral warmer!) is, kan ik de dwang om buiten te zijn niet weerstaan. Het oefenen in een drukke en saaie sportschool staat me dan gewoon tegen. Zo ook vandaag en Christine (mijn trouwe workout buddy) voelde het hetzelfde. Maar ja, in de natuur heb je geen gewichten, die vind je alleen in sportscholen. We besloten dus tot een compromis: eerst gewichten bij de sportschool, dan een flinke wandeling buiten.

Zo gezegd, zo gedaan, na de gewichten reden we terug naar Vienna en parkeerden bij de Whole Foods. Van daaruit liepen we een heel eind op het W&OD pad, waar we onder anderen een "groundhog" (een enorme marmot) heel rustig zagen eten. Dat vind ik het leuke van dat pad, je ziet er allerlei wilde dieren.

Na onze wandeling winkelden we bij Whole Foods, die altijd weer nieuwe en speciale produkten heeft. Vandaag was dat Bastiaanse jonge Goudse. Echte jonge. Meestal krijgen we hier op zijn best jong belegen, ook lekker, maar ik ben dol op de echte zachte jonge!

Vanmiddag hadden we ons eerste flinke onweer van het seizoen. Dit was een "gewoon" onweer, want het kan hier huishouden, heel spectaculair!

Hieronder een paar foto's, die ik vandaag op mijn wandeling met Brynna heb genomen. Door het onweer kon ik niet ver weg, dus dit zijn de prachtige azaleas in de tuin van onze achterburen. Ze zijn mooi, maar ze halen niet bij sommige andere tuinen, waar het een volle pracht van allerlei kleuren roze, rood en wit is.

0 reacties: