Onze webcam

Cul-de-sac Cam

woensdag, mei 11, 2005

Weer thuis!

Ik tenminste, Rick komt morgenavond, of liever nacht, want zijn vlucht zal rond middernacht aankomen.

Gisteren heb ik geprobeerd mijn Las Vegas blog bij te schrijven, maar Blogger was down, dus hopelijk heb ik daar in de komende paar dagen tijd voor.

Hier is alles prima gegaan. Ik ben onze vriendin Lauren zeer dankbaar, want die had de kinderen hier al thuis, helemaal klaar! Katja heeft zelf haar was al gedaan, jippie! Ze hebben me alle drie enorm gemist, dat kon ik wel merken. Kai zegt het niet zo, maar ik kreeg me toch een "hug"!

En het deed me goed eens van een ander te horen, dat ze vindt, dat Saskia een idiote hoeveelheid huiswerk krijgt!

We hebben vandaag de opwinding van het vliegtuigje boven Washington gemist hoorde ik net. Het Witte Huis en het Capitool ontruimd, allemaal omdat een paar piloten de weg kwijt waren! Het zal je overkomen in je vliegtuigje, opeens zie je een paar F-16's uit je raam en vuurpijlen om je te waarschuwen. President Bush was veilig, want die was bezig aan een fietstocht in Maryland. Veel lessen zullen weer geleerd worden van dit incident, lijkt me!

0 reacties: