Onze webcam

Cul-de-sac Cam

dinsdag, juli 05, 2005

De beren tegemoet ;)

Nog even gauw een stukje schrijven, voor ik de laatste hand aan het inpakken leg en we om 14:15 (hopelijk!) de taxi instappen naar het vliegveld. Yellowstone, here we come!

Als "afscheid" zal ik Nels lijstje van vragen hier beantwoorden:
1. Wat is je favoriete vakantieland?

Oef, dat is moeilijk, maar ik moet toch zeggen, de Verenigde Staten. Er valt binnen deze grenzen zo ontzettend veel verschillends te ontdekken, ik zal hier nooit uitgekeken raken!

2. Wat is je favoriete zomerdrank?

Niet-alcoholisch: Diet Snapple Peach Iced Tea
Alcoholische cocktail: Mojito of Cosmopolitan of Chardonnay witte wijn


3. Wat is je favoriete zomerluchtje?


Plumeria

4. Wat is je favoriete zomeractiviteit?

Op reis gaan ;). Of lekker lui aan het zwembad liggen.

5. Wat is je favoriete vakantiemuziek?

Heb ik niet speciaal, als het maar vrolijk is!

6. Wat is je favoriete romantische zomermoment?

Samen met Rick naar de zonsondergang op Aruba kijken!

Allemaal een prettige paar weken, we komen laat de 16e terug en hoewel ik wel een laptop meeneem weet ik niet of we internet zullen hebben.

0 reacties: