Onze webcam

Cul-de-sac Cam

donderdag, maart 08, 2007

Overgang naar nieuwe layout

Eindelijk heeft het ervan moeten komen, ik ben over naar de nieuwe Layout van Blogger. Helaas zijn er daardoor wel wat veranderingetjes. Het weer ziet er bijvoorbeeld anders uit, voorlopig, althans (ik wil de kleuren van mijn log weer eens veranderen, maar heb daar nu even geen tijd voor).

Ook lukt het me niet om het Haloscan commentaar op de goede plaats te krijgen, ondanks hun handige "automatische" overgang. Daarom gebruik ik voorlopig de "Comments" van Blogger, hopelijk komt er niet te veel Spam!

Edit: Inmiddels heb ik het weer terug gezet en in Celsius (nog niet zeker of ik het zo laat) en mijn lievelingskleur blauw als template gekozen. Hierbij kunnen de foto's ook groter.

10 reacties:

Anoniem zei

Oeps, dat is even wennen! Ik mis de grote foto van jullie pleintje.
Succes!

Petra zei

Hm, de foto van het pleintje is net zo groot als voorheen, hoor. Althans wel op mijn scherm.

Patrick zei

Ik keur de lay-out goed :-)

Anoniem zei

Wat vervelend dat ze dat steeds gewoon maar doen hè?!! Maar ik vind het er nog steeds netjes uit zien hoor.

Anoniem zei

Brrr, het is hartstikke koud! Je zit toch wel bij de open haard nu? Mooie frisse lay-out!

Anoniem zei

Strak hoor!

Anoniem zei

Fris en leuke lay-out. Ik hou wel van blauw....
Ik vind het alleen jammer bij dit commentaar dat je elke keer je gegevens moet invoeren....Of ik doe iets fout, dat het niet herkent wordt..;-))

Becs zei

Wat leuk die nieuwe layout! Leuke kleur hoor! Zelf zit ik er ook aan te denken om dit weekend onze blog layout te gaan veranderen, ik vond jouw oude layout wel leuk, maar dan in het blauw :-)

Anoniem zei

Wel even wennen, maar zeker niet verkeerd! Het kost altijd tijd als ze ineens dingen gaan veranderen.

Anoniem zei

Lekker fris kleurtje. Echt lente achtig..( vind ik )

gr Petra