Onze webcam

Cul-de-sac Cam

zondag, januari 25, 2009

Tag

Door Henny en Margo werd ik ge"tagged" (een soort tickertje in weblog land, waarbij je de opdracht moet (mag, natuurlijk is niets verplicht) volbrengen en die dan doorgeven aan tenminste drie andere blogger.
De opdracht luidt de vierde foto uit de vierde map op je computer hier te plaatsen.

Nu heb ik nogal een gecompiceerde manier van foto's opslaan (per seizoen en dan per evenement), dus in mijn vierde map zitten geen foto's, maar enkel andere mappen, waarin de foto's dan weer zitten. Volg je het nog?

Mijn eerste digitale camera kreeg ik in 2001, hij had 2,3 megapixels. Degene, die ik nu heb, heeft er 8, kun je nagaan. Fotografie werd vrijwel meteen mijn grote hobbies, dus ik heb vele duizenden foto's op mijn hard disk staan! Ooit, als ik me ernstig verveel, wil ik de echt slechte eruit gooien, hoewel zelfs daaraan herinneringen zijn verbonden.

Maar goed, in de eerste grote map is dit de vierde foto in de vierde map: Rick koekjesbakkend met een net zesjarige Saskia op 30/12/2001:


En nu moet ik nog een aantal mensen "taggen", maar veel ervan zijn al aan de beurt geweest en ik herinner me niet precies bij wie ik deze al gezien heb. Hopelijk tag ik dus niet dubbel: Annemiek, Sally en Monique.

8 reacties:

Annemiek zei

Leuk zo'n oude foto. Er is laatst iets misgegaan toen we een virus hadden en veel van de foto's zijn weg. Ik heb ze nog wel op CD's staan, maar geen mappen, dus ik zal deze tag niet aan kunnen nemen.

Anja zei

Leuke foto, Rick is niet veel veranderd.

Petra zei

@Annemiek -- Wat zonde, zeg! Ik hoop, dat je ze nog ergens anders had staan of anders op disk hebt. Dat is mijn vrees dus ook, dus ik heb mijn foto's op meerdere plekken staan

Becs zei

Wat een ontzettend leuke foto! Wat ziet Saskia er lief uit!!

Kristel Holsbeek zei

Dat is een leuke foto...

Anoniem zei

Wat een lieve foto! Je haalt Saskia er zo uit, maar wat een verschil met nu! Ze is nu al echt een dame-tje.

Margo zei

Mooie foto, wat vliegt de tijd, alhoewel je man geen spat veranderd is. Jij was er snel bij met je digitale camera. Wij hebben nog lang vastgehouden aan onze prachtige spiegelreflexcamera met extra lenzen. Maar uiteindelijk is het gebruiksgemak van een digitale camera onovertroffen.

Anoniem zei

Jeetje wat vliegt de tijd als je die foto ziet. Leuk om te zien.

oke ik ben dus ge-tagged en zal dus de opdracht aannemen.