Onze webcam

Cul-de-sac Cam

maandag, november 23, 2009

Extra logje: bedankt en award

Vanmiddag even een extra logje. Ten eerste om namens Rick iedereen van harte te bedanken voor de felicitaties. Ik had vanochtend eindelijk even tijd om ze allemaal aan hem voor te lezen en hij was erg blij met alle aandacht.

Ten tweede heb ik van Anja en Natasja een "Creative Blogger" award gekregen:


Dank jullie beiden voor deze eer. Ik lees jullie blogs ook iedere keer weer graag. Hoewel zo'n award wel "werk" inhoudt, want ik moet er zes dingen voor doen!

1. Plaats de award en het berichtje op je Blog -- check!
2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven -- check!
3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten -- volgt hieronder
4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen -- veel mensen hebben hem al ontvangen, dus dat wordt even nadenken
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers -- zal ik doen zodra ik weet wie het worden
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven -- okie dokie

De zeven andere blogs die ik graag deze award geef zijn (als jullie er al een hebben ontvangen of er niets mee willen doen, zullen mijn gevoelens niet gekrenkt zijn ;)):
1. Petra, die, iedere keer dat ze schrijft weer zo'n enthousiast, sportief en gezond verhaal vertelt, dat je er de hardloopschoenen gewoon van aan gaat trekken!

2. DixieChick, die regelmatig met veel humor haar leven in Georgia beschrijft.

3. Cisca, die ook al zo grappig over haar leven in en rond de "Milk Mansion" schrijft.

4. Margreet, die met veel foto's over hun leven in Ontario, Canada vertelt

5. Sally in Dubai, die interessant schrijft over het leven in zo'n heel ander land, dan hier.

6. Kristel (en Jan) in Tahiti. Ook al zo'n andere wereld en heerlijk om te lezen, als het hier koud en guur is.

7. Alle andere lezeressen en lezers, omdat jullie de reden zijn, dat ik nog steeds met plezier schrijf!

Zo, en nu nog 7 dingen die jullie niet van mij weten (en dat is nog best moeilijk te bedenken!):
1. In plaats van water drink ik 's nachts diet Seven-Up
2. Toen ik Rick ontmoette had ik een fret, die Saskia heette. We hebben even getwijfeld, of we die naam dan nog aan een dochter konden geven. Saskia vindt het juist wel grappig.
3. Frans was mijn eerste "tweede" taal. Ik ging vier jaar lang in Senegal naar de Franse school en ben die taal nooit verleerd.
4. Toen ik vier was heb ik in Cameroen malaria gehad, ik herinner me nog hoe ziek ik heel opeens was
5. Mijn hele middelbare school- en studententijd heb ik gehockeyed. Ik vind het heel jammer, dat dat hier niet zo'n populaire sport is, want ik zou graag weer spelen. De high school heeft wel een meisjeshockeyteam. Katja had er geen interesse in, maar ik hoop Saskia ervoor warm te maken.
6. Van sommige Nederlandse gerechten ben ik blij, als ik ze nooit meer hoef te eten. Hieronder vallen speklapjes, slavinken en blinde vinken en, geloof het of niet, erwtensoep.
7. Ik ben dol op fantasiefiguren, zoals feeen, draken en gargoyles. Ook verzamel ik al van heel jongs afaan eendjes, daarvan heb ik naast mijn bed een heel kastje volstaan uit allerlei landen.

7 reacties:

Monique zei

Ha, eindelijk iemand die erwtensoep ook echt niet hoeft. Vies vind ik dat!

HennyB. zei

Hahaha, wat een toeval van de dingen die je bij punt 6 hebt geschreven, namelijk de speklapjes, slavinken en blinde vinken en ewtensoep. Dat zijn dingen die ik ook nooooooit zal eten, brbrbrbr.

Cisca zei

Ik word ook niet echt vrolijk van speklapjes, slavinken en blinde vinken. Erwtensoep daarentegen vind ik nog weleens lekker.

En dank je wel natuurlijk!!!

Guus zei

ooohhh! Hoe kun je dat nu schrijven?! :) :) Punt nummer 6 :)

Anja zei

Dat zijn, op speklapjes na, de dingen die ik hier ook niet mis.

Sally zei

Ha dat is de tweede keer dat ik deze award krijg. Moet nu dus echt een blogje eraan wijden. Bedankt voor de eer.

Petra S. zei

Dank je wel! Ik zal er een blogje aan wijden.
Ooooh, speklapjes met bietjes en aardappels.....zo fout, maar zo lekker.