Onze webcam

Cul-de-sac Cam

zondag, januari 02, 2011

Een gezellige zondag

Het gevaar met zo'n vakantie van Rick en de kinderen, die we thuis doorbrengen, is, dat we wel erg aan het uitslapen wennen. Met moeite sta ik om tien uur op! Schandalig, maar ook weer zo lekker om gewoon helemaal wakker te zijn bij het opstaan.

Rick was al eerder wakker en komt met een vertrouwd Starbucks ontbijt terug. Ook in het nieuwe jaar smaakt de misto met gingerbread siroop en de spinazie wrap weer erg lekker! Ik geniet er ook van om weer zo met zijn viertjes te ontbijten. Voor een "gewoon" ontbijt komen Kai en Saskia hun bed niet uit, maar voor Starbucks mooi wel!

Het is een nogal regenachtige dag buiten en weer kouder, dan de afgelopen paar dagen. Ik besluit mijn nieuwe Kinect Your Shape uit te proberen. Het duurt even, voor het allemaal op is gezet, maar dan vind ik de kickbox klas en wauw!


Als ik even weg ben, ziet Kinect een andere sporter, die ook met zijn rechterpoot zwaait!

Na vijfenveertig minuten echt flink gezweet te hebben, heb ik brons, zilver en goud gedaan. Ook dit is weer een goed alternatief voor de sportschool. Leuk aan deze X-Box 360 "spellen" is, dat je er meer routines voor kunt kopen, dus het wordt nooit saai.

De kinderen zijn nog steeds helemaal bezig met de Sims, maar ik heb er het geduld niet voor op het moment. Rick wil graag naar de film en ik wil best mee, maar niet naar Tron, zoals Rick graag wil (heeft iemand hier die film gezien? Ik weet niet of ik die leuk zou vinden).

De keuze valt op How do you know met o.a. Reese Witherspoon. De recensies daarover zijn gemengd, maar wij vinden het een erg leuke "feel good" film. Een leuke bijkomstigheid is, dat hij in Washington is gefilmd en we dus veel bekende plekjes zien. Claudia's dochter was er zelfs een extra in, maar ik moet hem nog eens bekijken om haar te zien, dit keer heb ik haar gemist.

Nu het weer wat kouder is, heeft Rick enorme zin om naar Hard Times Cafe te gaan. Dit is een van de weinige restaurants, waar iedereen in het gezin graag heengaat. Het is er gezellig, er staan lekkere dingen op het menu en het is goedkoop. Helaas zien we de Redskins wel verliezen, maar daar kan het restaurant niets aandoen.

Nu is het tijd voor Undercover Boss, tegenwoordig een van mijn favoriete programma's. Deze week is het de CEO van Norwegian Cruise Lines, nog eens een van mijn favoriete onderwerpen, de reisindustrie.

We zijn allemaal een beetje nerveus voor morgen. Rick zal Sushi rond acht uur naar de dierenarts brengen en dan horen we rond half vijf, hoe de operatie ging. Nu Katja er niet is, heeft Sushi mij haar "moeder" gemaakt en het is zo'n lieve poes! Ik wil alleen maar goede gedachten denken, want we willen dit poesje niet kwijt. Hopelijk hebben we morgenavond al voorzichtig goed nieuws, al zullen we de resultaten van het biopt pas later horen.

15 reacties:

Anoniem zei

hoe duur is de operatie?
Linda.

Anja zei

Veel sterkte morgen, ik zal aan jullie denken en duimen voor een goede afloop!

Margreet zei

Nou,ik hoop echt dat het allemaal meevalt, veel succes voor Sushi!

Wij wisten wel dat dat we de kist van Tut niet zouden zien, maar dat zou wel heel erg leuk geweest zijn, inderdaad. Toch blijft het speciaal.

Jasmino zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk slagen ze bij de operatie goed in het wegnemen van de tumor bij Sushi. Toi toi toi!

Suus zei

Veel sterkte... ik denk aan jullie...

Wij willen graag ook naar Tron, maar duurt hier nog eventjes... aan de ene kant trekt hij me niet, maar aan de andere kant juist wel.. waarom, geen flauw idee...

Groetjes

Anoniem zei

Ook al is het bij jullie bij 3.15 am, ik ben al aan het duimen. Je bent altijd zo machteloos met je huisdieren. Ik heb over de jaren heen ook heel wat tranen gelaten.
Groet, Bea

Anja L. zei

Heel veel succes gewenst voor de operatie van Sushi. Ik zal duimen voor een goede afloop!
Groetjes,
Anja

Nel zei

Heel veel sterkte...weet was het is een dier bij de dierenarts achter te laten.

Laten we hopen dat alles goed komt.

HennyB. zei

Ik zal mijn flink gaan duimen voor een goede uitslag na de operatie. Katten zijn best sterke dieren maar zo'n operatie met tumor is natuurlijk niet niks! Veel succes!

Bibi zei

Heel veel sterkte, ik hoop natuurlijk ook op een goede uitslag!
Ja dat uitslapen, dat is er bij ons ook erg ingeslopen, het is al 9 uur en ik moet nog ontbijten! Maar goed, alle kerst decoraties heb ik gisteren opgeruimd, mijn kantoor is aan kant dus niets staat me in de weg om weer lekker productief te zijn vandaag. (tenzij de Sims vandaag in mijn brievenbus belanden;-)

Cisca zei

Nog een gelukkig 2011 voor jou, en je gezin. Ik hoop dat de operatie voor Sushi goed gaat!

Nicole zei

Ik kan toch zo genieten van uitslapen! Heerlijk... Nu lekker een week vakantie, dus daar ga ik van genieten.

Heel veel sterkte voor Sushi. Ik ga mega duimen dat de uitslag goed zal zijn.

Monique zei

Veel sterkte voor/met Sushi!

Coralie zei

Ook hier was het vanochtend weer erg wennen aan de vroege wekker. Zelfs moeite met inslapen gisteravond, misschien omdat je ook gewend bent om later naar bed te gaan.
ik hoop zo dat het meevalt met Sushi, weet ook hoe je je hecht aan dieren. Hond van mijn ouders (Labrador) wordt over 3 dagen 14, dat is voor zo'n groot ras ook al erg oud. Elke keer dat ik haar zie, vraag ik me af hoe lang ze nog bij ons zal zijn.
maar al die positieve gedachten, moet toch goed komen!
Ik was vorige week naar 'the next three days', met Russell Crowe, ook die heeft wisselende kritieken, maar ik vond het echt een superspannende film. Weet niet of die bij jullie nog draait.

Petra zei

@Linda - Niets, want Sushi is er niet beter op geworden.

@Anja - Dank je, Anja, helaas ziet het er niet goed uit :(.

@Margreet - Bedankt en wij vonden het ook heel interessant.

@Jasmino - Dank je, jullie ook al het beste!

@Suus - Datzelfde gevoel heb ik dus met Tron.

@Bea - Machteloos, mooi verwoord. We voelen ons helemaal verslagen vanavond.

@Anja - Dank je, helaas heeft al het duimen niet geholpen.

@Nel - Dank je wel.

@Henny - Duidelijk is de plek van deze tumor heel moeilijk :(.

@B. - Dat opruimen moet hier nog gebeuren.

@Cisca - Dank je.

@Nicole - Geniet ervan, lekker luieren!

@Coralie - Inderdaad, we gaan ook later naar bed, dat scheelt ook. Veertien is inderdaad oud voor een lab!