Onze webcam

Cul-de-sac Cam

donderdag, januari 06, 2011

Sushi 1999-2011

Met veel verdriet moet ik hier schrijven, dat we vandaag toch afscheid hebben moeten nemen van Sushi. Het ging vanmiddag slechter met haar, maar Katja mocht haar mee naar huis nemen. Daar ging het echter heel snel bergafwaarts en heeft Katja de moeilijke beslissing moeten nemen om haar lieveling in te laten slapen. We zullen deze mooie, lieve poes erg missen en nooit vergeten. We willen iedereen bedanken voor alle lieve woorden en steun de afgelopen dagen.


45 reacties:

Bianca zei

Ach gosh wat verschrikkelijk ! zit hier met kippevel het te lezen. Wat een ellendige beslissing moet je dan nemen want dat is wel het laatste wat je wilt, maar gelukkig voor Sushi dat ze zulke ontzettend lieve mensen heeft getroffen die alles hebben gedaan en laten doen wat ze konden en wat voor haar het beste was en ze heeft een mooi lang leven met julllie gehad. Hoe dan ook, allemaal mooie woorden maar het maakt het verdriet niet minder. Heel veel sterkte !! en dikke Texas size HUG van hier !

Natasja Valentijn zei

Oh, wat een naar bericht! Zo zielig! Wat een moeilijke beslissing moet dat geweest zijn. Ik heb onlangs ondervonden hoeveel verdriet je kan hebben bij het overlijden van je huisdier. Daarom leef ik enorm met jullie mee! Heel veel sterkte allemaal met het overlijden van jullie geliefde Sushi!  

Annemiek zei

Ach gut, is het toch nog snel gegaan. (Net als ik dit lees is de SPCA commercial met "in the arms of the angels" op tv.) Hoe toepasselijk, daar is ze nu.
Sterkte allemaal!

Marie zei

Heel veel sterkte aan iedereen!

Anoniem zei

Bah, ik had nog zo gehoopt dat ze er toch nog bovenop ging komen, gisteren leek het zo goed te gaan... Maar achteraf gezien: soms hoor je dat wel vaker, dat dieren -net als mensen- nog even opleven vlak vooraleer ze gaan, vooral als ze geliefden om zich heen hebben...

Sushi heeft een heerlijk leven gehad, dat staat vast!
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Elke zei

(oeps, plots verdween mijn bericht, en staat het hier boven als 'anoniem')

Margreet zei

Ach, nee, toch dus. Ik had gehoopt voor Katja op toch minstens nog een paar dagen. Wat verdrietig voor jullie allemaal. Sterkte.

Anja zei

Oh wat verdrietig, wat een moeilijke beslissing heeft Katja moeten nemen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van Sushi!

Anoniem zei

Heel veel sterkte allemaal. Erg triest om dit te horen - het klonk alsof het ietsje beter ging met Sushi.

Emma

Becs zei

Hier ook nogmaals heel veel sterkte gewenst. Het is altijd moeilijk afscheid te moeten nemen van een huisdier dat zo een speciaal deel uit maakt van jullie gezin. Veel sterkte voor Katja!!

HennyB. zei

Arme Sushi en arme Katja die wel een hele moeilijke (maar goede) beslissing heeft genomen! Voor Sushi is het misschien beter wie weet wat ze nog had moeten doorstaan, jullie hebben er alles aan gedaan met veel liefde. Heel veel sterkte voor jullie en met name voor Katja.

naomi zei

Oh wat erg, zo zielig krijg er kippenvel van.
Maar wel een goede maar oh zo moeilijke beslissing heeft Katja genomen. Heel veel sterkte allemaal met dit verlies. En een hug voor Katja van mij.

Liefs Naomi

Alice zei

Wat vreselijk om te horen. Maar langst de andere kant ook mooi... want het is een bewijs van hoe graag Katja Sushi wel niet graag gezien heeft. Liefde is ook altijd een beetje loslaten.
Heel heel veel sterkte en vind vooral steun bij elkaar in jullie prachtige gezin!

Christa Goes zei

Heel veel sterkte, vooral voor Katje, met het verwerken van dit verlies!!!

Groetjes,
Christa

Wilma Reijnhoudt zei

Ohhh, wat erg....Had nog de hoop dat jullie dit nog even konden uitstellen, maar helaas.
De beslissing om Sushi in te laten slapen is er wel een uit liefde gemaakt, ze heeft een fantastisch leven bij jullie gehad en dat is een hele troost.
Voor iedereen in je gezin een hele dikke hug en voor Katja in het bijzonder..
Heel veel sterkte!

Manon zei

O wat naar. Ik weet hoe veel verdriet je kan hebben door een huisdier te verliezen.
Heel veel sterkte voor jullie allen en speciaal voor Katja!!
Liefs, Manon

Gabrielle zei

Wat een verdrietige beslissing hebben jullie moeten nemen :-( Arme Katja. Hopelijk zullen de goede en leuke herinneringen aan Sushi op een gegeven moment de verdrietige van Suhi's laatste dagen haar laten vergeten. Sterkte voor jullie allemaal.

groetjes,
Gabrielle (otje)

Suus zei

Wat een naar bericht zo op de vroege ochtend (voor mij dan). Wat een beslissing...

Ik vind het echt vreselijk om te horen en ik wil jullie, en vooral ook Katja sterkte wensen.

Veel liefs uit Nederland,
dikke knuffel,
Suus

Anoniem zei

Wat een vreselijk nieuws.
Woorden schieten te kort.
Veel sterkte, Bea

Mark en Katja zei

Wat erg dat het toch nog zo snel zo ver heeft moeten komen, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Uiteindelijk hebben jullie het besluit genomen om haar niet langer te laten lijden en dat hoort ook bij het houden van iemand.

Een grote knuffel van ons en onze katten Gizmo en Moby!

José zei

Aaaah.. wat een naar bericht!
Een moeilijke beslissing voor jullie (en vooral Katja!) Heel veel sterkte met het verlies van die lieve Sushi!

Nel zei

Wat een dappere beslissing, maar voor Sushi was het wel de beste.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Een poes is net een kind en een zus, dus het zal niet gemakkelijk zijn.

Het is heel moeilijk en zal lang duren voor je zonder tranen aan haar kan denken.

Pauline P zei

Heel, heel veel sterkte! Ik weet hoe het is...

Jacqueline zei

He wat een vervelend nieuws.
Sterkte en een dikke knuffel voor Katja. Jacqueline

Sandra zei

Heel erg! Vooral Katja heel veel sterkte. Ik kan heel goed begrijpen wat een verdriet dit is (we zijn zelf katten liefhebbers en hebben er 4). Ik weet dat het cliche is, maar Sushi heeft bij Katja een heel goed leven gehad gelukkig. Sterkte

Nicole zei

Oooohhh wat verschrikkelijk. Wat is het dan toch nog snel gegaan. Net als iedereen had ook ik de hoop dat jullie, maar met name Katja nog iets langer van Sushi mochten genieten.
Wat zal Katja blij zijn dat ze meteen naar huis is gekomen. Zo heeft ze iig alles uit haar tijd met Sushi kunnen halen.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies en een hele dikke knuffel voor Katja.

Michelle zei

Lieve Katja, Petra, Rick, Kai en Saskia! Veel sterkte met dit verlies! Ik hoop dat jullie vooral de mooie momenten met Sushi zullen herinneren. Groetjes, Michelle

Anoniem zei

Lieve Katja en de rest of the family.... heel veel sterkte met het verlies van Sushi. Ze heeft volgens mij een prachtig leven gehad en een mooie leeftijd bereikt. Ik heb 3 jaar geleden met een tussenpoze van 3 maanden mijn 2Jack Russells van beide 17 jaar moeten laten inslapen omdat ze simpelweg op waren. Ik vond het vreselijk om ze in te moeten laten slapen (voelde me net Hannibal Lecter), ze waren echt mijn vriendinnen. Maar ik mocht van de dierenarts trots op mezelf zijn omdat ze allebei zo oud zijn geworden.
Jij mag ook trots zijn Katja, je hebt Sushi een goed leven gegeven!
Sterkte en liefs uit Amersfoort,
Evelyn

Petra zei

Zo moeilijk om afscheid te nemen van je trouwe kameraadje. Veel sterkte gewenst en in het bijzonder voor Katja.

marianne zei

Wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest. Veel sterkte allemaal, en speciaal Katja.

Sandra zei

Heel verdrietig, sterkte allemaal. Een huisdier verliezen is vreselijk. Ik denk aan jullie en vanuit Nederland een "cyberhug"!

DixieChick zei

Wat verschrikkelijk zeg. Ontzettend naar dat Katja toch dat besluit heeft moeten nemen..ik kan me voorstellen dat het nu even heel moeilijk voor haar, en jullie moet zijn. Een huisdier is toch onderdeel van je familie. Veel sterkte!

Bente zei

Wat is dat toch nog snel gegaan. Ondanks de slechte vooruitzichten hoopte ik dat ze toch nog een beetje langer bij jullie thuis had kunnen zijn.
Heel veel sterkte en een extra knuffel voor Katja.

marijke zei

Heel veel sterkte gewenst aan de hele familie. Heel knap van Katja dat ze zo'n moeilijke beslissing heeft kunnen nemen. Daar is moed voor nodig.

Ella Rook, Iowa zei

Ach toch!
Maar toch fijn dat Katja/jullie de laatste dagen samen afscheid hebben kunnen nemen en fijn dat Katja veilig bij jullie thuis was en er niet alleen voor stond.
Sterkte de komende dagen.

Karin (dh) zei

He, wat een naar bericht, en wat zullen jullie je allemaal belabberd voelen. Heel veel sterkte, speciaal voor Katja die toch zo moedig is geweest om zo'n moelijke beslissing te nemen.
Heel veel liefs!!

Familie Langens zei

wat verdrietig voor jullie allemaal. Heel veel sterkte, we denken aan jullie.

groetjes,
Anne_Marie

Vita zei

Dag Sushi. Dat je maar een lekker warm mandje en veel kattensnoepjes mag treffen in de poezenhemel...

Anderhalf jaar geleden moesten we mijn poes ook laten inslapen - de laatste keer dat ik (anders dan om een zielige film) de ogen uit mijn hoofd heb gehuild.

Dus Katja, gelukkig maar dat je ineens terug bent gekomen, zodat je Sushi zelf kon vasthouden. Veel sterkte!

Anja L. zei

Ach, wat jammer voor jullie dat het toch nog zo snel is gegaan.
Heel veel sterkte!
Anja L.

Anoniem zei

Och, och. Toen ik net je blog aanklikte uit mijn favorieten en je titel zag : sushi's laatste dag op aarde; stokte mijn adem in de keel.
Wat ontzettend verdrietig.
Mijn hart gaat uit naar Katja en jullie hele gezin.
Liefs,
Caroline

Sandrah zei

Met een brok in mijn keel lees ik je blog van vandaag. Het is zo erg om afscheid te moeten nemen van je maatje die zo lang bij je is geweest. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Sandra

Nina zei

Mooi om te lezen hoe jullie tot deze moeilijke maar ook juiste beslissing zijn gekomen. Sushi heeft het enorm goed gehad bij jullie, zoveel is me wel duidelijk.

Sterkte met het gemis van Sushi.

Petr@ zei

Ach, wat een vreselijk verdriet. Het is altijd zo moeilijk zo'n beslissing te moeten nemen. Je doet het uiteindelijk voor het beestje zelf, omdat het beter is.
Wat fijn dat Sushi nog even thuis heeft kunnen zijn.
Heel veel sterkte met jullie verdriet.

hester zei

Wat een verdrietig bericht.

Heel veel sterkte!
Hester

Kristelfr zei

Slik...
Sterkte!

Kristel