Onze webcam

Cul-de-sac Cam

donderdag, maart 31, 2011

De laatste dag van maart

Wat een maand was dit! Waarschijnlijk toch wel een van de avontuurlijkste maarten in mijn leven. Eerst de reis naar Mexico en daarna mijn avontuur met Kai, ik heb er heel veel fijne herinneringen aan en hopelijk de kinderen ook.

Die reizen lijken alweer zo lang geleden, terwijl het maar een paar weken is, vreemd toch. Het is vandaag alweer koud en miezerig. Gelukkig lees ik een vrolijke mystery, die op een cruisereis plaatsvindt, dus bij de sportschool bevind ik me een uur lang op de woelige baren. In gedachten dan althans, al zou ik met enige verbeelding de crosstrainer bewegingen wel met golven kunnen vergelijken.

Na het uur lezen (en sporten) moet ik toch de werkelijke wereld weer onder ogen zien. Ach, zo erg is dat ook niet, Cosmo vindt het in ieder geval heerlijk buiten. Niet te warm voor hem en de motregen deert hem niet. Rillend loop ik zo lang mogelijk met hem.

Dit weekend was Rick in de tuin bezig en lette hij niet zo goed op Cosmo. Die rende kennelijk de cul de sac uit om een paar honden uit de buurt te begroeten. De bazin van die honden vond dat niet vermakelijk en kwam verhaal halen bij Rick.

Rick realiseerde zich toen, dat Cosmo nog "illegaal" is dit jaar. Het kost maar liefst vijf dollar om je hond te registreren hier in Vienna. Ik ga dus naar de Town Hall om dat astronomische bedrag te betalen en krijg een hondenpenning mee. Cosmo mag zich nu weer een officiele inwoner noemen.

Nu ik mensen ga rondleiden, moet ik eigenlijk ook wel visitekaartjes hebben. Vistaprint is goedkoop daarvoor en ik vind een design met het Capitool erop, dat passend is. Volgende keer ga ik mijn eigen ontwerp doen, maar ik hoop deze voor de eerste rondleiding binnen te hebben.


De rest van de middag ga ik verder met de Italiaanse lessen van Rosetta Stone. Het gaat vlot, want ik herken veel, maar om nu te zeggen, dat alles opeens terug is, dat ook weer niet. Het blijft mijn favoriete taal, zo mooi! Hopelijk spreek ik over drie maanden genoeg om me een beetje uit de voeten te kunnen maken.

Rick weet, dat ik me met dit weer helemaal niet lekker voel. Als hij thuiskomt, doet hij zijn jas niet eens uit en grijpt de mijne uit de kast. We gaan eten bij Legal Seafoods en hij staat erop, dat ik een dozijn oesters bestel.

Dat laat ik me geen twee keer zeggen! De oesters zijn lekker groot en heel smakelijk. Rick neemt calamari, maar houdt niet van de pootjes. Daar ben ik nu net dol op, dus ik eet er ook een paar van. De Griekse salade met gamba's is ook erg lekker en precies genoeg voor mij.

Saskia is naar de eerste vergadering van de Relay for Life vanavond. Zij en Aoife zijn dit jaar helemaal gemotiveerd om veel geld ervoor op te halen.

Helaas is een van hun klasgenoten een paar maanden geleden aan een vreemde vorm van kanker overleden en dat geeft de meisjes nog meer reden zich voor dit goede doel in te zetten. Rick en ik zullen ook weer meehelpen. "Celebrate more birthdays" is het motto dit jaar, heel inspirerend. T.z.t. zal ik hier ook Saskia's pagina weer plaatsen voor degenen, die hun team willen sponsoren.

16 reacties:

Elke zei

Hier hebben we ook een Relay for Life. En via jouw blog wist ik direct waar het over ging.

Dat filmpje van die terrerende tweeling gisteren, dat vond ik super! Volgens mij verstonden die elkaar perfect.

Hopelijk kan je snel gaan genieten van een echte lente! (en jij niet alleen!)

Margreet zei

Goed, dat ze zich zo inzetten voor Relay for Life. En weer lekker uit eten geweest dus, altijd leuk. Hopenlijk wordt het in april beter weer.
Vic logeerde in het Hotel Hilton in Arlington, het ligt boven een metrostation geloof ik? Hij was total loss maar had veel leuke dingen gezien, maar de kerseboompjes kon hij zich niet herinneren, haha.

HennyB. zei

Ik zal duimen voor je dat het in het weekend wat beter weertje gaat worden.
Wat een naar bericht over het klasgenootje van Saskia, dat is toch niet bevatten! Goed dat Relay for Life bestaat....

Nina zei

Gelukkig is Cosmo weer een geregistreerde 'burger'! ;-) Ik vind het een beetje overdreven van je buurtgenoot dat ze zich 'beklaagt' over de woeste, losgebroken Cosmo. Ze heeft zelf tenslotte ook honden...

Je hebt de halve zee weer opgegeten, haha! Pootjes van calamari? Dat is toch inktvis? Dan had je wel heel veel pootjes te knagen van Ricks bord!

Hopelijk wordt het gauw weer wat beter weer voor jou als menselijke barometer! Of tover je tentsauna weer tevoorschijn...

naomi zei

Hallo

Je visite kaartje is mooi geworden. ja al weer een nieuwe maand voor de deur. Gaat snel.
Ik vindt het relay fot live een goed iniatief.

Ik hoop dat de weersverwachtingen nog wat beter worden en vooral droger. Je hebt weer genoten van je maaltijd.

Groetjes Naomi

Petr@ zei

leuk visitekaartje. Het is zeker duidelijk waar het om gaat.

Vervelend hoor, verplicht uit eten gaan, ha ha! Je hebt weer heerlijk gesmuld.

Goed van de meiden dat ze zich weer inzetten voor Relay for life.

Sally zei

Goed dat inzetten voor Relay for Life.Erg van dat klasgenootje. Zo jong nog. wat een nare ziekte is het toch.
grappig die Rosetta stone serie hebben wij ook hier liggen . Toendertijd deed Rob nogal veel zaken met Italie en het leek he m handig een paar woordjes Italiaans te spreken. Helaas mixen we nu alles met Portugees.

Anja zei

Mooi visitekaartje!
Goed dat Saskia zich zo inzet voor Relay for Life.
Hopelijk knapt het weer snel op bij jullie!

Anoniem zei

Mooi visitekaartje! Ik heb je net een mailtje gestuurd :)
Marjon

Susan zei

Leuk dat jullie naar Italië gaan, ben er zelf helaas nog nooit geweest. Wat vaak helpt met een nieuwe taal leren is muziek/films in die taal te luisteren/kijken. Dat werkte bij mij toen ik begon met Frans leren perfect. Pane e tulipani is bijvoorbeeld een leuke Italiaanse film.

Sandrah zei

Het visitekaartje ziet er leuk uit. Hopelijk zijn ze op tijd klaar.

Geweldig dat Katja en Saskia zich zo inzetten voor de Relay of Life.

Hopelijk wordt het snel weer wat warmer. Hier wordt morgen zowaar een zomerse dag voorspeld.

Sandra

Nicole zei

Leuk visitekaartje! Volgens mij heb je morgen je eerste rondleiding of niet? Heeeeeel veel succes daarmee!

En goed dat Saskia zich weer in gaat zetten voor Relay for Life. Vreselijk verhaal van haar klasgenootje. Dat hakt er nog eens extra in lijkt me.

Anoniem zei

[p]Seulement vous en votre for int茅rieur v锚tir mais aussi touchant 脿 partir et aussi entier sans difficult茅 ze donner concernant le pas du tout Poss猫de efficaces To, aus caban charbon touchant 脿 茅corce ze r茅v猫le 锚tre la selection touchant 脿 classe . Couvre-chaussures dans la derme pour obtenir agneau [url=http://www.uggfrclassictall.info]ugg bottes pas cher[/url] UGG se r茅v猫lent 锚tre abordables chaque jour au sein du secteur . Ceux-l脿 aiment un ensemble [url=http://www.frclassicuggstocker.info]pas cher ugg femme[/url] de garnis laquelle se trouvent 锚tre con?us au moment d鈥檈space compl茅mentaire avec aus slip-on relatives au look afin de presque bien-锚tre . 鈥?Je imagine uniquement c鈥櫭﹖ait un bon mishap weird, tel que je l鈥檃i mis mes bottes dans votre broche relatives au votre p茅dale celui-ci tenu au sein des coutures . Types dans la move pour obtenir laine m茅lang茅e se r茅v猫lent 锚tre un 茅l茅ment maximal de nombreuses recueil innovantes du stylisme UGG . Juste exactement ce que les fabricants australiens concernant uggs bon march茅 saisir est certainement un discret, mais le concept avanc茅 . La plupart du temps, la distribution enti猫rement gratuit utilisent souvent pour 锚tre en mesure 脿 des clients potentiels 脿 l'int茅rieur revendications Usa, au cas o霉 vous pratiquez zone 脿 habitez 脿 l'ext茅rieur de la maison impliquant le combin茅 [url=http://www.uggfr-baileybutton.com]ugg pas cher france
[/url] sugg猫re, il ne faut pas 锚tre timide de sorte que vous pouvez demander pour les r茅ception 茅tant pr茅sent茅 脿 fait gratuitement . C e d e r n i e r p o s s d e a u s s i [url=http://www.frclassicuggstocker.info]chaussure fille pas cher

[/url] a u s g r a p h i s m e l a q u e l l e s e r v l e t r e c o n ? u d e s i r e d d e s t i n a t i o n d e s d a m o i s e l l e s v o c a t i o n p l u s f m i n i n e s g r a c e n o t r e c h e v e l u r e c o n c e r n a n t l e x t r i e u r d e b o n n e s p r e s t a t i o n s d e t r o t t i n e r.[/p][p]Lisez les nouveaut茅s de sorte 脿 prendre connaissance de une bonne furthermore grande fa?on relatives au rechercher ces diverses gammes de service mais aissi des voir la majorit茅 [url=http://www.pascheruggclassicfr.com]ugg bottes pas cher[/url] des atouts d鈥檃cheter UGGs authentiques . Le domaine fabricant celui le as well as souvent rencontr茅 afin p donner touchant 脿 vrais bottes sous peau d鈥檃gneau m茅rinos ze r茅v猫le 锚tre
Bottes touchant 脿 laine m茅rinos australiens ze trouvent 锚tre incontestablement accentuation strange afin p passer concernant [url=http://www.frclassicuggstocker.com]bottes ugg pas cher[/url] correctement la plupart des apparences authorities mais aussi informel . Je pouvais sentir [url=http://www.pascheruggclassicfr.info]ugg femme pas cher
[/url] l鈥檈ssence horribles odeurs, je pensais uniquement votre voiture allait acqu茅rir foyer, j鈥檃i song茅 uniquement je allait mourir . Les divers biens茅ance se [url=http://uggfrclassictall.com]bottes ugg pas cher[/url] pr茅sentent comme concernant le magnum . Les gens ont vraiment un plaisir tr猫s, exclusif ainsi que d'aimer appara卯t ainsi comme une am茅lioration fantastique de l'automne les femmes ainsi que la collecte de v锚tements d'hiver intemp茅ries . Dans de nombreux cas, pour les points de vente dans le monde entier-web poss猫dent une page Web remises n茅anmoins ils ont rarement le soutenir . 脡tonnamment, Uggs pas cher sp茅ciaux seront 芒ges pr茅c茅dents, ainsi que sur l'ic么ne de fausser sera encore beaucoup plus intrigant.[/p]

Anoniem zei

[p]The third is the particular height, while [url=http://cheapuggbootswholesale.webeden.co.uk]cheap ugg boots wholesale[/url] I such as shorter boot for below jeans, it isn't something that may look OK with anything else, and certainly looks goofy on it's own . The way UGG BOOTS match with the clothingMany people know about UGG boots . It is said which Ugg cardy boots tend to be women's [url=http://buyukcheapuggboots.webeden.co.uk]buy uk cheap ugg boots[/url] favor . Do not purchase [url=http://uggjimmychoobootsfr.webstarts.com]ugg jimmy choo boots[/url] the first pair of cheap UGGs that you come upon; instead, take note of the web address and then keep looking . UGG Ultra Tall Boots 5245 Sand use the high-quality twin-faced [url=http://uggminifr.webstarts.com]ugg mini[/url] sheepskin as its material which can draw moisture away to keep your feet warm and dry . You might want to with care study [url=http://uggclassictallfr.webstarts.com]ugg classic tall[/url] that good and bad about this domain well before going engrossed . You'll uncover quite a few the much more widespread conditions it's possible to deal with about virtually any aircraft at any moment, especially in case you will be touring if you're not necessarily encounter essentially the most efficient concerning oneself . The classic boot [url=http://uggpascherfre.WebStarts.com]ugg pas cher[/url] construction is still the perfect kind to pamper our frozen feet in winter . The smartest way to shop for Uggs is by searching for Ugg boots sale online.[/p]

Anoniem zei

[url=http://louboutinshop.co.uk]christian louboutin[/url] I would point out there are also opportunities state-by-state."State by state efforts have heavily favored our opposition. [url=http://dkgoose.com]Canada Goose Parka[/url] Qhascyihl [url=http://canadagoosesweden.com]canada goose jakke[/url]
oxeizb 737662 [url=http://www.canadagoosestorontofactory.ca]canada geese pictures[/url] 369201 [url=http://www.officialcanadagooseparkas.ca]canada goose jackets sale toronto[/url]

Anoniem zei

[p]Since Kim Cattrall wear Ugg boots with wedding, it really shock the world . Internet retailers offer these boots in a variety of styles, colors and different [url=http://uggbootsgrey.webstarts.com]ugg boots grey[/url] sizes . Dip a piece of clean sponge in this mixture and wipe the boots [url=http://uggbootspink.webstarts.com] ugg boots pink[/url] with it . Now we invite your kid to be part of through three million happy Bob Textbooks audience, who can announce in pleasure, I examine the entire book! It is possible to't just jump into reading mainly because you're ready, or due to the fact the neighbor's little one is browsing, or since some relatives customer thinks it can be time . These two styles point once have UGG 70% market share, while pushing the other style is mediocre, UGG according to the material, pattern attributes to re-introduce [url=http://uggbootssaleamerican.webstarts.com]ugg boots sale american[/url] a similar style to another paragraph number for sales . I would wear UGGs, sweat pants including a North Face [url=http://ukuggsaleoutlet.webstarts.com聽]uk ugg sale outlet[/url] jacket . Here, we consider some of the outfits that look fantastic when teamed with a pair of genuine UGG boots . the most well-known winter weather boots, ever-changing boots should be amid the [url=http://uggbootsforsaleusa.webstarts.com]ugg boots for sale usa[/url] autumn, regardless of the powerful high-key show up on traditional tall shoes or boots or dapper ugg gissella exquisite short boots in more detail, at new provides coincide.[/p]