Onze webcam

Cul-de-sac Cam

vrijdag, augustus 03, 2012

Inpakdag

Vannacht had ik een vreemde gewaarwording.  Ik ging gisteravond naar bed voor Rick thuiskwam, maar goed ook, want zijn vlucht was flink vertraagd.  Enfin, om half vier werd ik wakker, keek naast me en zag het bed leeg.

Daar schrok ik van en liep gauw naar beneden en belde Ricks telefoon.  Die hoorde ik hierbinnen afgaan en zag tegelijkertijd ook zijn koffer staan.  Maar waar was hij dan?  Ik liep weer naar boven en wie ligt daar in ons bed in diepe slaap?  Juist: Rick!  Hoe ik hem daar heb kunnen missen zal altijd een raadsel blijven.

Om een uur of negen sta ik op.  Saskia heb ik al beneden bezig gehoord, maar Rick en Kai liggen nog in diepe rust.  Ik besluit Rick te verrassen met een Starbucks ontbijt op bed en Saskia gaat mee.  Eerst kopen we bij Safeway nog wat benodigdheden voor de reis morgen.

Met zijn allen eten we ontbijt en ik krijg een sms van Katja dat ze wakker is en, na een ontbijt met haar vrienden van het kamp, op weg zal gaan.  Rick gaat nog even naar zijn werk en Kai en Saskia gaan samen het gras maaien.  Ik ga een uur cardio doen bij de sportschool.  Zoals altijd voor een reis voel ik me nerveus, niets beter om mijn gedachten te verzetten dan lekker "rennen" en lezen op de Cybex!

Saskia heeft haar babysitgeld opgespaard voor een Kindle en heeft nu bedacht die toch wel erg graag voor we vertrekken te willen kopen.  Ik meen te weten dat ze bij Target te krijgen zijn, dus ga daar met Saskia en Kaylee heen. 

Onderweg brengen we Cosmo naar de kennel waar hij met veel enthousiasme wordt ontvangen.  Ik vind het altijd moeilijk afscheid te nemen, maar weet dat hij hier heel veel aandacht krijgt en geknuffeld wordt.

Bij Target is geen Kindle te bekennen en bij Walmart ook niet. Onze laatste hoop is op Best Buy gevestigd, maar voor de zekerheid bel ik eerst voor we erheen gaan.  Zij blijken er maar liefst 30 te hebben.  Met een blije Saskia rijd ik even later weer weg.  Het is ook wel handig, want zij zal gebruik maken van mijn Amazon account en ik heb daar al de Hunger Games boeken en Insurgent, die Saskia wil lezen.

Bij Target heb ik nog wel een zakje met botjes voor Cosmo gekocht.  Daarvan wil ik dat ze hem bij de kennel er iedere dag eentje zullen geven.  We rijden dus nog even langs de kennel om de botjes te brengen.

Niet lang nadat we thuis zijn hoor ik de piepjes van de oprit, die aangeven dat er een auto op rijdt.  Eindelijk is Katja ook thuis!  Het is zo fijn haar weer te zien!  Rick volgt niet veel later en voor het eerst sinds begin juni is het gezin weer compleet.

Nu begint het inpakken serieus.  Ik ben al vrij snel klaar, maar de anderen hebben ook nog duikspullen e.d. klaar te maken.  Daardoor zullen we morgen met maar liefst 7 koffers en tassen reizen.  Gelukkig is Rick een hoge "frequent flyer" bij United, anders was dat nog kostbaar geweest, want ook naar het Caribisch gebied moet er pas tas bijbetaald worden.


(Bijna) te schattig om eruit te jagen

We bestellen makkelijk Thais eten en kijken, als alles is ingepakt, natuurlijk naar de Olympische Spelen.  Daar zwemt een 15-jarig meisje uit ons gebied mee, Katie Ledecky.  Ze is de jongste van het Amerikaanse zwemteam, maar speelt het wel mooi klaar om goud te winnen!  Super!  We zien ook Holland House en hoe populair en gezellig dat is.  Nederlanders kunnen toch echt wel goed feesten!

8 reacties:

Anoniem zei

Misschien was Rick even opgestaan :)
Weet waar je aan begint met een kindle, voordat je het weet heeft ze er 100 boeken op staan (dat was Niels binnen een jaar, en had ze allemaal uit :)
Wij gaan ook weg morgen, maar wel maar met z'n tweeen, naar Maine.
Veel plezier in Aruba!
Annemiek

Anoniem zei

Ik zou niet meer zonder mijn e-reader kunnen. Zo'n klein ding maar zoveel boeken bij je!
Goede reis en een hele fijne vakantie.
Anja L.

Anja zei

Inderdaad een vreemde gewaarwording afgelopen nacht. Veel plezier in Aruba!!

Veerle België zei

Prettige vakantie met je gezin. Geniet ervan!

Anoniem zei

Gelukkig dat hij toch nog naast je lag. Hahaha.
Ik wens jullie een fantastische vakantie, geniet van het samen zijn met het hele gezin.
Groet, Bea

naomi zei

Hallo

Ik denk dat je iets hebt gehad als slaapwandelen of zo. Vreemd e gewaarwording zo iets.

Leuk dat Saskia nu ook een Kindle heeft. Ik geniet zo van mijn e-reader heerlijk op vakantie puur gemak.

Fijn dat jullie compleet zijn, lekker genieten met zijn allen. Het holland heineken house is echt een begrip op de spelen ondertussen. Artikel gelezen over de verschillende huizen maar NL is toch 1 vand e weinige waar zoveel publiek binnen mag. Veel is alleen voor de VIPS of zitten in het centrum en daar zijn strenge geluidseisen om 22.00 moet het stil zijn. Vandaar dat het HHH buiten het centrum zit en dus ook flink gefeest kan worden. Er is ook een restaurant, radio studio, komen in de avond 2 tv programma's live vandaan. Verder grote ruimte waar de huldigingen van onze medaille winnaars wordt gehouden. Zo gaaf om te zien op tv. En natuurlijk vloeit er ook rijkelijk het bier.

Groetjes Naomi

Marion2 zei

Dat was schrikken 's nachts. Gelukkig maar dat hij er toch was.

Wat een luxe dat de kinderen het gras maaien. Wat dat betreft heb ik het niet goed gedaan, want het komt altijd op mij neer (en oh wat heb ik er een hekel aan).

Heel veel plezier met zijn allen op Aruba!

Petra zei

@Annemiek - Nee, hij lag in coma zowat.

@Anja - Inderdaad, heerlijk die e-reader en zo weinig plaats in de tas.

@Anja - Dank je.

@Veerle - Dat zullen we zeker doen!

@Bea - Nou,inderdaad.

@Naomi - Dat Holland House zag er gezellig uit.

@Marion - Dat gras maaien gaat ook niet van harte, hoor ;).