Onze webcam

Cul-de-sac Cam

zaterdag, september 22, 2012

TGIF!

Het is alweer prachtig weer als ik naar de sportschool rijd.  Misschien dat er daarom vandaag veel minder mensen meedoen aan Sharons core training.  We zijn maar met zijn vijven, wat het eigenlijk ook veel gezelliger maakt.  Alle spieren komen aan bod en door het kletsen gaat het uur snel.

Na nog een half uur op de crosstrainer zit het sporten er voor vandaag weer op.  Mijn rechterenkel doet helaas weer zoveel pijn dat ik zelfs mank loop.  Ondanks het mooie weer besluit ik vandaag eens niet een stuk erop te lopen.  Eens kijken of wat rust gaat helpen.  Ik hoop het wel, want volgende week heb ik weer een paar rondleidingen.

In plaats van een lange wandeling besluit ik Cosmo op een uitje naar Petco te trakteren.  Zijn eten is bijna op en hij mag een paar botjes uitkiezen.  Bij de kassa krijgt hij ook een paar koekjes van de caissiere, nadat ze hem een "high five" heeft laten doen.  Thuis geef ik Cosmo een van zijn botjes, die hij prompt mee naar buiten neemt en ergens gaat begraven.  Doen andere honden dat ook?

Opeens is het weer 26 graden en ben ik zelfs te warm gekleed in mijn spijkerbroek.  Er staat vanmiddag verder niets op het programma, dus ik kleed me weer in bermuda en t-shirt en ga op het deck zitten lezen.  Nog even echt zomers van de laatste dag van de zomer genieten.

Rick komt vroeg thuis en stelt voor naar de mall te gaan en in verschillende restaurants voorafjes te bestellen.  Dat vind ik een leuk idee!  We beginnen bij Coastal Flats met hun heerlijke gevulde eieren, daarna delen we de pot stickers bij Gordon Biersch en we eindigen met een superlekker flatbread bij Seasons 52

Bij Seasons 52 zit een pianospeler/zanger, die erg goed is.  We blijven daar wat langer om naar hem te luisteren.  Zo knap om de liedjes, die mensen aanvragen, uit zijn hoofd te spelen en zingen!  Hij heeft een flink repertoire.  Rick vraagt om een liedje van Elton John wat ik niet ken, maar de zanger wel.

Intussen belt mijn vriendin Mary dat ze vanavond de buitenhaard aan gaan doen, of wij zin hebben om te komen.  Daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen en rijden na het eten direct naar hun huis.  Rick en ik zijn beiden moe en nemen ons voor niet lang te blijven.  Het is echter zo gezellig dat het voor we het weten al bij elven loopt.  Gauw nemen we afscheid en rollen thuis meteen ons bed in!

6 reacties:

naomi zei

Groot gelijk dat je het rustig aan doet. je hebt je enkel nog heel vaak nodig. Komt dit door de fybromalgie?

Wel heerlijk die temperaturen hier 14 graden en bijna tijd voor kachel en winterjas.

Wat leuk om in 3 restuarnts iets te eten. Soort restaurant hoppen.

Liefs Naomi

Tineke zei

VAndaag hier een hele mooie herfstdag , met kleinkinderen en schoonzoon, appels en peren geplukt op de opendag bij de fruitkweker; wordt ook weer weer voor een lekkere appeltaart.
De avond van de buitenplaatsen is het vanavond, alles is mooi verlicht en over de rivier varen mooi verlichten boten en sloepen. Gezellig zo even buurten bij de buren bij de buitenopenhaard. Wij starten binnenkort het seizoen bij de binnen openhaard.
Prettig weekend en sterkte met je enkel

Anoniem zei

Wees blij dat Cosmo het nog buiten begraaft, 1 van mijn jack russells vroeger begroef het bot dan gewoon lekker in de plantenpot binnen :-)
Hier vandaag 31 graden dus eerder airco dan buitenhaard nodig......

Groetjes en sterkte met je enkel.... Eveyn

Sally zei

lekker zo'n relaxt dagje. En inderaad eenheel apart ide eom in verschillende restaurantjes alleen een voorafje te nemen. Ik begrijp dus ook dat er geen wachttijden zijn om te eten -_-
Geniet nog maar lekker van het nazomerse weer.

Els zei

Ai, jammer van je enkel, hopelijk betert het snel!
Lijkt me inderdaad leuker om met minder mensen te zijn in sportschool.
Zo een buitenhaard klinkt heel gezellig.
(wat bedoelde je eigenlijk met titel tgif?)

Petra zei

@Naomi - Nee, het is iets met een pees. Het komt en gaat. Inderdaad restaurant hoppen was het.

@Tineke - Die dag klinkt heerlijk! Altijd leuk om zelf fruit te plukken.

@Evelyn - Heerlijk 31 graden, geniet er maar van!

@Sally - Er waren wel wachttijden, maar wij aten aan de bar en daar kun je gewoon plaatsnemen als er stoelen of een tafeltje vrijkomen.

@Els - TGIF is een uitdrukking die hier vaak wordt gebruikt: Thank God It's Friday.