Onze webcam

Cul-de-sac Cam

donderdag, augustus 21, 2014

Katja weer heel eventjes hier

Vandaag mag ik van mezelf uitslapen en doe dat dan ook lekker.  Rick vertrekt naar zijn werk en om een uur of kwart voor negen sta ik eens op.  Ook Kai bleef langer liggen en alweer zitten we samen aan het ontbijt.  Het eiwitomelet met groentes en ham smaakt weer prima.

Dan haal ik mijn Kindle op de kamer en ga naar de sportruimte.  Daar doe ik iets meer dan een uur op de elliptical.  Ik zorg dat ik de meer dan 8000 stappen heb, in de loop van de dag kom ik dan gemakkelijk aan meer dan 10000.

Op de kamer organiseer ik de restaurantbonnetje van de afgelopen weken en maak er individuele foto's van (natuurlijk niet van die in Aruba, zo gek is de verzekeringsmaatschappij niet, helaas).  Dan laad ik ze op de website van USAA en kan Jayme, onze agente, weer gaan uitrekenen hoeveel we terugkrijgen.

In Vienna ga ik wat boodschappen doen.  Als eerste naar de bank waar ik een check op onze rekening zet.  Dan naar Rite Aid om medicijnen voor mij en Kai op te halen.  Alleen blijken Kai's pillen bijna $500 te kosten!  Oef, daar moet hij zijn dermatologe maar even over bellen!

Met de lunch wacht ik tot Katja aankomt.  Zij komt even snel op doorreis naar haar (vrij) nieuwe vriend, Kevin, in New Jersey.  Katja is wat verlaat en pas om kwart over twee nemen we plaats op het terras van Le Pain Quotidien.  Cosmo heb ik ook mee en die is dolblij Katja weer te zien.

De tartines met gerookte zalm worden zo ongeveer geinhaleerd, zo'n trek hebben we!  Dan gaan we naar boven, want Katja wil haar cadeau voor Kevin afmaken.  Het is een heel lief cadeau, twintig "waarde"bonnen, zoals een door Katja gekookte maaltijd, bier van zijn keuze etc.  Katja heeft het flink te pakken en die jongen ook, ze stralen beiden.


Na nog een paar dingen bij Target te hebben gekocht gaat Katja verder naar New Jersey.  Helaas voor haar is het ook spitsuur en duurt het bijna twee keer zo lang voor ze er is.  Ze mist het avondeten met Kevin's familie.
Cosmo houdt Katja gezelschap tijdens het knutselen

Mijn haar moet nodig weer bijgewerkt worden en Carmen en Mona doen dat bekwaam bij Lofty Salon.  Intussen onweert het enorm buiten, maar gelukkig is het net weer droog als ik klaar ben.

Op weg naar huis belt mijn zus en we kletsen lekker bij.  Rick sms-t intussen waar ik wil eten en dat is gewoon makkelijk bij Matchbox.  Daar is een wachttijd van een half uur voor een tafeltje, maar we krijgen al gauw twee stoelen aan de bar en eten daar maar.

Hun menu is veranderd en ik bestel de gegrilde zalm met erwten, champignons en gnocchi.  Ik heb een nieuwe favoriet bij dit restaurant, zo lekker en gezond!  Rick heeft de gegrilde kip en vind die ook goed.  We nemen een pizza mee terug voor Kai om te eten.
Ontzettend lekker!
 
Naar "huis" lopend

Vanavond wil ik vroeg naar bed, want ik heb veel pijn en morgen een rondleiding.  Ik ga toch eens kijken of ik Laura hierheen kan krijgen voor een massage.  We kijken nu een heel leuke nieuwe sitcom, Welcome to Sweden.  Heel leuk, een aanrader!

3 reacties:

Anja zei

Wat een leuke selfie op je vorige blog! Gezellig dat Katja even thuis was. Hopelijk is je pijn morgen minder.

Petra zei

@Anja - Dank je!

Anoniem zei

dank je Petra voor de link naar Welcome in Sweden, ik ben er meteen naar gaan kijken en het is inderdaad een erg leuke serie!
groetjes,
Andrea