Onze webcam

Cul-de-sac Cam

maandag, februari 09, 2015

Een kille maandag

Het lekkere weer van gisteren is allang weer verdwenen.  Het is grijs en waterkoud buiten.  Gauw zet ik lekker warme koffie en toast een paar aardbeienwafels.


Intussen vermaak ik me met kijken naar de vogeltjes, die voor het raam komen eten.  Net zo vermakelijk zijn Snickers en Flapjack, die er gebiologeerd naar kijken.  Gek genoeg heeft Meike er helemaal geen interesse in.
Een mooi spechtje

Bij Anytime Fitness heeft Sharon weer een rigoureus uur personal training voor mij.  Daarna blijf ik tot twaalf uur om cardio te doen.  De rest van mijn stappen krijg ik hopelijk vanmiddag wel bij elkaar.

Voor de lunch ga ik met Kai naar Panera.  Ik bestel hun soba noodle bowl met kip en Kai een kalkoen en avocado BLT.  Het is gezellig zo even met hem samen te zijn.  Ondanks dat hij thuis woont zie ik hem niet veel.

Bij Lofty Salon kleurt en knipt Mona mijn haar weer keurig.  Ik laat het dit keer ietsje korter knippen.  Dat maakt het makkelijker om te drogen.

Chris sms-t of ik zin heb de honden uit te laten.  Dat lukt ons nog net voor het begint te regenen.  Geloof het of niet, maar er wordt vannacht wat sneeuw en ijzel verwacht.  Gisteren was het nog 17 graden!

Katja heeft vandaag een meeloop interview gehad bij de orthopeed waar ze gesolliciteerd heeft.  Ze heeft er wel wat competitie, maar er zijn ook meerdere posities open.  Dit is de baan, die ze het liefst zou hebben, dus we blijven flink duimen!

Voor het avondeten heeft Rick Indiaas mee.   De open haard gaat aan, de voeten omhoog en we gaan lekker voor de tv hangen.  Vandaag is het ook 28 jaar geleden dat Rick en ik voor het eerst met elkaar praten!  Wij "ontmoetten" elkaar eerst per telefoon voor we in persoon uitgingen.  Voor het verhaal over het hoe en wat hiervan klik hier.

5 reacties:

DVDGuy zei

Voor ons geen datingsite, maar wel een vergelijkbare kennis making en met wat hulp van mijn schoonmoeder, ging Marijke overstag.

Het is zaterdag precies 40 jaar geleden dat wij elkaar in Amsterdam in een kroeg, genaamd "Het Mannetje" hebben ontmoet en in december van dit jaar zijn wij 40 jaar getrouwd..

Monique zei

Wat leuk om te lezen hoe je met Rick in contact bent gekomen! Nog vele gelukkige jaren samen.

Marion2 zei

Ik vind het toch zo'n mooi verhaal van de ontmoeting van Rick en jou! Wat een toeval en geluk dat het zo gelopen is.

tineke zei

Leuk verhaal over je kennismaking met Rick; zo in aanloop op valentijnsdag; een echte lovestory.
Zo belangrijk om een fijne relatie te hebben.
Bij Katja houden ze de spanning er wel in.

Petra zei

@Ruud - Alvast gefeliciteerd met jullie 40ste! Wat een mijlpaal!

@Monique - Dank je!

@Marion - Ja, we waren voor elkaar bestemd kennelijk

@Tineke - Katja heeft nu drie sollicitaties lopen dus hopelijk gaat een daarvan het wel worden.