Onze webcam

Cul-de-sac Cam

woensdag, april 01, 2015

1 April, kikker in je bil!

"Heb jij die troep op mijn keyboard gelegd?", komt Rick lachend boven vragen.  Gisteravond heb ik inderdaad op zijn keyboard "gemorst".  Hij zegt er helemaal ingevlogen te zijn en was al met keukenrol op weg om het schoon te maken wat hij dacht dat van een van de katten kwam voor hij zag dat het niet echt was.  Leuk, het lukt me niet vaak een grappige aprilmop uit te halen!

De "vlek" is opgedroogde lijm
 
Vandaag zijn onze Meike en Snickers ook alweer 14 jaar oud!  Gelukkig zijn ze beiden nog in goede gezondheid.  Hopelijk blijft dat nog lang zo.

 

Tijdens het ontbijt geniet ik van de grappen en grollen op de verschillende websites.  Favorieten zijn altijd Thinkgeek.com en Wholefoodsmarket.com.  Die laatsten beweren dat ze tattoo artiesten in hun winkels gaan krijgen.  Zou helemaal perfekt zijn voor Saskia, one stop shop! 

De Washington Post heeft een artikel over hoe een Nederlander het idee heeft opgevat een molen van het Washington Monument te maken.  Erg leuk, zowel Washington als Nederland worden in deze grap genoemd.  De National Park Service heeft onder anderen een foto van een park ranger, die de Grand Canyon schildert.   Een lijst van andere leuke grappen staat hier.
Het is moeilijk mezelf te onttrekken aan al het grappige, maar het lukt me om naar boven te gaan voor een uur op de elliptical.  House of Cards houdt me weer bezig en het uur gaat er snel mee voorbij.
Na mijn sporten heeft Flapjack altijd zijn spin- en mijn overal volgenuurtje

Na een snelle douche rijd ik naar Karins huis om haar op te halen om te gaan lunchen.  We gaan dit keer naar Potbelly.  Ik kan het niet laten de mushroom melt te kiezen met een kop groentesoep, al ziet Karins mediterranese sandwich er ook erg lekker uit. 

We hebben elkaar alweer even niet gezien, dus voor we het weten is er meer dan een uur voorbij.  Ik zet Karin weer bij haar thuis af en rijd door naar Whole Foods.   Daar koop ik spullen voor het avondeten.

Het is weer lekker lenteweer en Kai heeft Cosmo mee voor een lange wandeling.  De schoonmaakdames zijn binnen bezig, dus ik ga voor het huis in het zonnetje zitten lezen.  De narcissen gaan praktisch voor mijn ogen open.  Nu kan ik zo geloven dat de kersenbloesems over anderhalve week op hun hoogtepunt zullen zijn.
 
 
Mijn haar heeft weer een verfbeurt nodig.  Het lijkt wel of de uitgroei steeds sneller verschijnt.  Bij Lofty Salon krijg ik een lekker glaasje wijn en na een uurtje vertrek ik weer met een keurig hoofd.

Om de laatste zonnestralen op te vangen ga ik voor het huis zitten lezen.  Rick verrast ons door vroeg thuis te komen en hij grilt de kipspiesjes, die ik eerder kocht.  Daarbij eten we een krieltjes en erwtjes aardappelsalade en regenboogwortels voor mij en maiskolven voor de mannen.  Heerlijk, de warmer weer maaltijden zijn er weer.
 
En zo eindigt deze eerste dag van april. Hebben jullie nog leuke aprilgrappen meegemaakt of gelezen?

4 reacties:

Anoniem zei

Nou ik ben goed te pakken genomen vandaag, ben al weken bezig achter de naaimachine om van alles te maken voor een babymeisje wat geboren gaat worden in de fam. plus een aantal weekende helpen met het maken van een echte meisjes babykamer. Gaat vandaag de telefoon was aan het werk, druk en was met mijn hoofd niet helemaal bij het telefoongesprek, zusje van zes aan de telefoon Mama is naar het ziekenhuis geweest we krijgen toch een broertje, mijn reactie heel verschrikt nee dat kan niet alles is klaar! nou je begrijpt grote lol aan de andere kant van de telefoon :-).

Anoniem zei

Sorry Grtjes Toos

Tineke zei

Nee, weinig 1 april grappen opgemerkt. Maar toen mijn kleindochter zei , oma je veter zit los, keek ik toch naar mijn laarzen (zonder veters!)
De stormen zijn hier gaan liggen en vanaf pasen wordt er zonnig weer voorspelt.
Gisteren onze amerikaanse dochter met gezin verwelkomt op schiphol voor een vakantie in nl voor 2,5 week; wordt genieten.

Petra zei

@Toos - Ha ha, ik zie het helemaal voor me!

@Tineke - Veel plezier met het "Amerikaanse" gezin!