Onze webcam

Cul-de-sac Cam

maandag, mei 11, 2015

Shoppen met Saskia

Na het drukke weekend vind ik het moeilijk wakker worden.  Vooral ook omdat mijn spieren weer helemaal niet meewerken.  Als Rick om half negen de lamellen opentrekt helpt het wel om de zon de kamer in te hebben schijnen.

Ook vandaag zal het weer warm voor de tijd van het jaar worden.  Het is zelfs al 23 graden als ik mijn bosbessenwafels op het deck opeet.  Een paar koppen koffie erbij en ik kan er weer tegenaan.


Rick is allang vertrokken naar zijn werk en van Saskia en Kai is er nog geen teken als ik naar Anytime Fitness ga.  Onderweg krijg ik van Saskia een sms waar ik ben.  Zij wil er zeker van zijn dat we nog gaan winkelen voor korte broeken voor haar.  Na mijn sporten, schrijf ik terug.

Sharon wacht me al op en na even opwarmen beginnen we aan een uur gewichten.  Vanwege mijn pijnen doen we vooral veel oefeningen met lichte gewichten of zonder gewichten.  Aan het einde van het uur voel ik me zeker wat beter.

Na nog tot zesduizend stappen te hebben gedaan op de elliptical vind ik het wel weer genoeg in de sportschool.  Op weg naar huis stop ik bij de Rite Aid om wat herhaalrecepten van medicijnen op te halen.

Zodra ik binnenloop staat Saskia klaar om naar de mall te gaan.  Zo snel wil ik nu ook weer niet.  Eerst douchen en lunchen wat ik bij Noodles & Company doe.  Ik bestel een Japanese pan buff bowl, dus met groentes in plaats van pasta. 

Tot mijn verbazing krijg ik wel pasta en ga terug naar binnen om te zeggen dat ik de groente wilde.  Ik vind de reactie van degene, die mijn bestelling nam, ronduit onbeschoft met rollende ogen en al, maar de manager komt gauw zijn verontschuldigingen maken en ik krijg wat ik besteld had.  Het smaakt er niet minder om.

Saskia en ik vertrekken naar Tysons Corner.  Zij is dol op Urban Outfitters, maar ik vind hun kleding veel te duur.  Gelukkig vindt ze ook een paar leuke korte broeken bij de Gap, maar de rest van de winkels kan haar niet bekoren. 

Zo zijn we toch weer terug bij Urban Outfitters.  Het lukt Saskia mij een jurk daar te ontfutselen, want die staat haar wel erg leuk.  Ik zie zo in de mall lopend ook wat leuke dingen voor mezelf, zoals een broek bij Zara.  Als ik binnenkort wat tijd heb wil ik die aan gaan proberen.

Als Chris thuiskomt uit haar werk komt ze langs met PJ voor onze wekelijkse wandeling.  Cosmo gaat ook graag mee.  Het is zulk heerlijk zomerweer dat er heel wat hondenwandelaars zijn.  Daarom ben ik blij dat ik Cosmo's gentle leader aan heb gedaan, want zo houd ik hem makkelijker in bedwang.

Thuis gaan Kai en ik op het deck zitten.  Kai is aan het leren en ik heb besloten een bloemen mandala in te kleuren.  Dit keer wil ik kleurpotloden gebruiken.  Het wordt mooi, maar ik vind stiften leuker.  Het is wel lekker ontspannend, iets wat ik nodig had en mijn spieren ook helpt.

Rick komt thuis en voelt zich ook niet lekker.  We bestellen makkelijk pizza van Zpizza en hangen dan voor de buis.  Ik heb "Animals Gone Wild" op Nat Geo Wild ontdekt, een prachtig programma.  En zo is de kop weer van de week.

3 reacties:

Anoniem zei

Wat lekker toch als je de dag kunt beginnen met buiten ontbijten. Dat kan hier helaas maar zelden.
Is Rick nog steeds niet helemaal opgeknapt?
Groetjes Anja L.

Anoniem zei

Heel mooie mandela heb je ingekleurd,is echt in he.
Hele kleurboeken ervan vind je hier.
Echt een geduldswerkje ook.
Word al vroeg erg warm bij jullie,na die lange winter,het is wel fijn zo smorgens buiten te kunnen ontbijten met zulke temperaturen.
Beterschap voor Rick.

groetjes Joke

Petra zei

@Anja - Zijn maag wel, maar nu krijgt hij een verkoudheid

@Joke - Ja, ik vind het erg leuk om te doen, heel rustgevend. En dank je, ik hoop dat hij niet echt ziek wordt, hij voelde zich vanochtend echt niet goed