Onze webcam

Cul-de-sac Cam

donderdag, oktober 29, 2015

Schitterende warme dag

Het is maar liefst zeventien graden als ik opsta!  Ik eet mijn ontbijt buiten in het zonnetje, ongekend voor 29 oktober!  De storm van gisteren heeft de lucht helemaal schoon gewaaid en die is prachtig blauw. 


Het is dan ook weer genieten als ik naar de sportschool rijd van de steeds dieper wordende kleuren aan de bomen.  Ik neem me voor na mijn sporten een lange wandeling met Cosmo te gaan maken.
Sharon wacht me al op en we doen een half uur intervaltraining met gewichten.  Na nog een half uur op de elliptical is het weer genoeg voor vandaag.  Ik ga veel liever van het mooie weer genieten.

Cosmo gaat natuurlijk maar al te graag mee en mijn fototoestel ook.  Vienna is heel boomrijk en de straten zijn een feest van felrood, feloranje en felgeel!  Ik varieer mijn route weer eens zodat ik ook wat andere Halloweenversieringen te zien krijg.  Ik vind het wel jammer er dit jaar voor het eerst ooit niet voor thuis te zijn.  Het is altijd zo leuk de kleintjes in de buurt in kostuum te zien.

Vreemde bewoners!

Minion pompoenen

Na iets meer dan een uur zijn we weer thuis en rammelt mijn maag.  Ik heb een $5 kortingsbon voor Panera als ik voor 3 november online bestel.  Helemaal goed, ik neem dit keer een edamame soba noodle bowl.  Buiten op het deck smul ik ervan.

Een paar uur lang blijf ik genieten van het mooie weer in het zonnetje voor het huis. Cosmo vermaakt zich met eekhoorns en poezen onze tuin uitjagen.

Als het bewolkt wordt zie ik dat als mijn teken dat mijn luie uren voorbij zijn.  Boven pak ik in voor mijn reis en daarna breng ik Cosmo naar Town and Country kennel.  Daar zijn ze zo dol op hem, hij wordt meteen door alle aanwezigen geknuffeld.  Ik vind het nooit makkelijk hem achter te laten, maar weet dat hij het hier niet beter zou kunnen hebben.

In Vienna haal ik bij Just $1 wat vrolijke zakjes om de cadeautjes voor mijn neefje en nichtjes in te doen.  Dan rijd ik door naar de Whole Foods voor een doosje Virginiaanse pinda's voor mijn zus en zwager.  Die worden altijd op prijs gesteld.

Inmiddels gaat de zon alweer onder, al hebben wij hier nog zomertijd.  Dit weekend gaat bij ons de klok een uur achteruit.  Onvoorstelbaar dat het dan alweer november is!

Rick en ik gaan vanavond eten met een vroegere buurvrouw van ons.  Voor de trouwe bloglezers het is Janet, de moeder van Leah, Katja's vriendin.  Zij zijn alweer meer dan een jaar gepensioneerd en naar North Carolina verhuisd. We gaan onder het genot van sushi bij Sushi Yoshi bijkletsen.

Het eten is weer heerlijk en het gezelschap gezellig.  We hebben heel wat te bepraten dus het loopt al tegen negenen als we Janet afzetten bij haar vriendin bij ons in de buurt. 

Nu is het Ricks beurt in te pakken.  Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen in Marokko van hem en zijn vader.  Ikzelf hoef enkel nog een paar dingetjes in mijn tas te doen en ben dan klaar.  Morgen vertrekken we rond dezelfde tijd, maar van twee verschillende vliegvelden, jammer genoeg.

Meer zeer kleurige herfstfoto's staan hier

6 reacties:

Tineke zei

schitterende herfst en haloween foto's , leuk dat je het bij je zus gaat vieren
Hier ook prachtige herfstkleuren en mooi nazomer weer.

Anoniem zei

Goede reis vandaag en veel plezier bij je zus!
Groetjes Anja L.

Ineke zei

Wat zijn die herfstkleuren toch altijd veel en veel mooier bij jullie.
Vlotte reis en heel veel plezier in Boston.

Coralie zei

Prachtig weer, die herfstkleuren.
Jammer dat je Halloween bij jullie mist, maar bij je zus vieren is ook speciaal. En met kinderen in huis toch ook weer heel anders.
Fijne tijd daar!

Petra zei

@Tineke - ik zie er erg naar uit de Massachusetts familie weer te zien

@Anja - dank je

@Ineke - het is soms adembenemend mooi. Alleen jammer dat het tot kale bomen leidt

@Coralie - ik denk dat het heel leuk gaat worden!

Marion2 zei

Zo mooi weer, de foto's!

Wat een geld voor je kroon! En wat een marteling ook. Ik zou je bijna adviseren om de volgende keer er hier een te nemen. Ook prima zorg en een stuk goedkoper (inclusief reis).

Ik ben benieuwd hoe Rick het gaat hebben in Marokko. Het trekt mij daar allerminst. Maar ik ben er nooit geweest, dus kan er ook niet over oordelen natuurlijk.