Onze webcam

Cul-de-sac Cam

woensdag, juli 27, 2016

Een lijstje afwerken en van Kai genieten

Vandaag heb ik dus geen rondleiding dus ik had me voorgenomen wat uit te slapen. Echter, ik ben om kwart over zeven klaar wakker en sta om half acht maar op. Saskia is al naar school en Rick maakt zich klaar voor zijn werk. Kai ligt nog op een oor, kennelijk geen last van jet lag.

Als ontbijt bak ik een ei en maak een bakje fruit met slagroom.  Met een flinke kop koffie eet ik weer eens op het deck.  Als ik rondleidingen heb geef ik mezelf de tijd daar niet voor.  Het is warm en vochtig, maar lang niet zo erg als maandag. 


Vanochtend heb ik veel tijd, want ik hoef pas om half tien bij de sportschool te zijn. Daarvoor heb ik zelfs nog tijd om naar de bank te gaan en mijn medicijnen op te halen bij Rite Aid.  Ook koop ik hier een verjaardagskaart, want een van mijn groepje morgen is jarig.

Bij Anytime Fitness doe ik eerst mijn uur cardio voor Sharon me komt halen voor een half uur gewichten.  Met de rondleidingen is het wat moeilijk in haar volle schema plaats te vinden dus ik ben blij dat het vanochtend lukte.

Thuis douche ik gauw en rijd dan naar Lofty Salon.  Daar kleurt Carmen mijn uitgroei en de rest van mijn haar, wat heel erg opgelicht is door de zon, bij.  Het duurt langer dan ik had verwacht, maar ik zie er weer presentabel uit.

Kai wacht me al op om te gaan lunchen.  Hij kiest Chop't waar hij nog nooit heeft gegeten, want het restaurant was nog niet open toen hij hier in december was.  Kai kiest een salade met biefstuk en ik met allerlei verschillende groentes en Parmezaanse crisps.  We genieten er op het deck van.
Eindelijk heb ik ook weer tijd voor mijn geraniums, die bloeien nog steeds, maar de hitte speelt ze duidelijk parten

Net als ik klaar ben met eten gaat de deurbel en staat mijn massagetherapeute voor de deur.  Ik heb vandaag werkelijk alles keurig op een rijtje geregeld.  Lisa geeft me weer een goede massage en merkt op dat ze kan zien dat ik veel loop, want vooral mijn kuiten zijn heel gespannen. 

Het uur gaat snel voorbij en ik voel me weer heerlijk los na afloop.  In dit seizoen heb ik niet zo erg het gevoel massages nodig te hebben, maar het is belangrijk het bij te houden en goed voor mijn spieren.

Kai gaat mee om de rest van mijn boodschappenlijstje af te werken.  We beginnen met de verste winkel langs de hoofdweg in Vienna, Birdwatchers.  De mieren hebben het kolibrievoer gevonden en dat is niet goed voor de vogeltjes.  Ik zoek naar een oplossing en vind die.  Er zijn mieren"grachten" te koop en een voeder, die daar onder kan hangen.  Hopelijk snapt het vogeltje de nieuwe routine.

Onze volgende stop is Petco.  Gewoonlijk zou ik Cosmo  meenemen, maar het is te heet voor hem om in de auto te wachten bij de andere winkels. Met hondeneten en botjes rijden we naar Whole Foods.  We halen hier avondeten en Kai een aantal dingen, die hij gemist heeft om te eten.

Dan hebben we beiden zin om te gaan zwemmen.  Kai vertelt me van alles over zijn relatie.  Ik ben blij dat hij mij zo vertrouwt.  We dobberen wat al kletsend en gaan dan lezen om op te drogen.  Als Rick sms-t dat hij thuis is lopen we lekker ontspannen terug.

We drinken eerst lekker met zijn drieen een biertje op het deck en dan gaat Rick grillen en ik de groentes snijden.  We hebben burgers, voor mij zalmburgers, met tomaat, ui en komkommersalade.  Het is gezellig en we smullen.
Saskia komt ook terug uit haar werk en de kinderen spelen een gezamenlijk spel dat ze gevonden hebben.  Vanavond spreekt de president tijdens de Democratische conventie.  Ik ben nooit zo van de speeches, maar die van hem en zijn vrouw (en een deel van die van Bill Clinton) wil ik wel horen. Ik hoop met grote hopen dat Hillary president wordt, het alternatief maakt me zeer angstig!

6 reacties:

Anoniem zei

Fijn dat jullie echt bij kunnen praten. Hoe handig face time en alle communicatiemiddelen ook zijn, zo face to face is het toch vertrouwder. Ik hoop dat Katja ook nog kans heeft om te komen zodat ze Kai kan zien. Geniet van de familie tijd!
Groetjes, Caroline

Petr@ zei

Wat fijn om Kai weer thuis te hebben. En leuk dat hij de dag met je doorbrengt en veel verteld.

Ron zei

Wat een leuke dag! Gezellig met Kai, quality time! Lekker eten samen.. heerlijk toch!

Sally zei

Super je zoon weer in levende lijve bij je te hebben. Lekker dagje zo samen, idd quality time

Corry zei

Het is heerlijk zo'n praatje met je kind!!

Anoniem zei

Lekker relaxed dagje voor jezelf. Zo gezellig om Kai weer te zien op de foto's.
Ik zie op Facebook dat je al weer druk aan het rondleiden bent.
Ik hoop dat je een leuke dag hebt.
Groet, Bea