Onze webcam

Cul-de-sac Cam

vrijdag, juni 02, 2017

Lekker zwembadmiddagje

Het is zulk lekker zomers weer op het moment.  Met vrolijk schijnende zon is het ook makkelijker opstaan.  Rick vertrekt naar zijn werk en ik geniet van een kop koffie op het deck.  Als ontbijt bak ik een paar eieren met heel lekkere zoete bruine tomaatjes. Het voelt altijd zo vakantieachtig om buiten te kunnen ontbijten. 


Na een korte wandeling met Orion moet ik echter van mezelf toch aan de sportschool geloven.  Dat helpt toch beter tegen de pijnen dan op de plaats hardlopen. Ik heb er een enorme hekel aan, maar vermaak me tijdens het zweten met Candy Crush Saga en Wordfeud.
Een uur later ben ik klaar en haast me naar huis. Daar lijn ik Orion aan en met een bakje hondensnoepjes begin ik aan zijn lange wandeling.  Het bakje is half leeg als we terugkomen, want iedere keer als Orion naar me kijkt moet ik hem een snoepje geven.  Het gaat zo prima.

Thuis pak ik in voor het weekend en neem mijn douche.  Ik kan de heerlijke Melrose grain bowl salade van Chop't maar niet uit mijn hoofd krijgen dus die haal ik als lunch.  Grappig is dat als ik later de ingredienten beschrijf voor Rick hij er werkelijk geen enkele, behalve de tzatziki dressing, lekker vindt!

Het zwembad is dit weekend open gegaan en al is het water mij met 23 graden nog te koud, ik ga mijn lunch daar eten en lekker liggen lezen.  Er speelt leuke muziek en de uren gaan snel.  Chris komt ook en we kletsen gezellig bij. 
 
Saskia is intussen ook thuis en met Kaylee naar de mall. Ik haal Orion uit zijn bench en loop nog een stukje met hem.  De buren zijn aan het verhuizen dus ik moet Orion afleiden voor de verhuizers. 

De buren zijn Libanees en Chadi werkt voor de Wereldbank.  Hij wordt drie jaar uitgezonden naar Kinshasa en zijn gezin, Carole en vier kinderen onder de zes, gaan tijdelijk in Beirut wonen bij familie.  Ik ben benieuwd wie de nieuwe huurders zullen zijn en we zullen dit leuke gezin best missen.
Een lekker hondenijsje voor Orion

Rick komt thuis en stelt voor bij Pazzo Pomodoro te gaan eten. Hij heeft om zeven uur een conference call en uiteindelijk neemt hij zijn pizza mee de auto in.  Ik eet de mijne dus alleen, maar dat geeft niet.  De bar is gezellig druk en ik vermaak me wel. Mijn pizza is ook heerlijk met verse mozzarella, tomaatjes, ananas en ham.

Kaylee en Saskia zijn inmiddels thuis en nog steeds blaft Orion flink tegen Kaylee.  Waarom is ons een raadsel want ze doet helemaal niets.  Ik ga dat toch weer opbrengen bij Jessey, de dierenartsassistente. 

Zo begint er weer een weekend.  Ik kijk ernaar uit want zal iets voor het eerst in mijn leven meemaken, als het goed is.  Wordt vervolgd.

3 reacties:

Anoniem zei

Alweer een weekend weg! Je maakt t wel spannend! Ik net terug van vakantie en daar was zwembad water 28gr dus goed te doen!
Ben benieuwd wat je gaat t weekend. Wy hebben lang pinksterweekend en morgen wordt t redelyk weer dus wellicht varen op Loosdrecht!
Veel plezier t weekend!
Groetjes
Evelyn

Wentje zei

Vertel vertel....... wat een cliffhanger'

Sophie zei

Klinkt als een lekker dagje! Ben benieuwd wat je gaat doen. Veel plezier in elk geval!