Onze webcam

Cul-de-sac Cam

zaterdag, september 01, 2007

Blog verjaardag!

Vandaag is mijn blog jarig! Vier jaar geleden schreef ik de eerste woorden in Blogger en sindsdien heb 1273 stukjes geschreven! Via dit blog heb ik een aantal ontzettend leuke contacten opgedaan en een heel aantal mede-bloggers ontmoet.

Nog steeds vind ik het leuk te schrijven. Dit blog maakt, dat ik mijn leven bewuster ben gaan leven en echt van de kleine dingen ben gaan genieten. Ik hoop dus nog lang door te schrijven, dit blog is me dierbaar geworden.

Met de jaren zijn er steeds meer bloggers bij gekomen, over de hele wereld. Soms krijg ik de vraag "Wie" ik lees. Behalve een heel stel bloggers in de VS en sommigen in Nederland snuffel ik ook graag tussen de blogs op Expat-blogging. Het leuke van die site vind ik de kaart, zodat je met een oogopslag weet, waar iemand vandaan schrijft.

28 reacties:

Anoniem zei

Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat.

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Een hele prestatie!
Groetjes,

Anoniem zei

ook van mij gefeliciteerd! het blijft leuk jullie dagelijkse bezigheden mee te mogen beleven. Marjolijne

blips zei

Gefeliciteerd met je blog verjaardag, nog vele blogjes uiteraard, ik leeze ze altijd graag.

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je nog hééél lang doorgaat, want ik geniet elke dag van je verhalen. Ik leer veel van jouw positieve kijk op het leven!

Jasmino zei

Dat is een enorme mijlpaal! Gefeliciteerd!

Anoniem zei

4 jaar al. jeetje ik ben net over mijn eerste jaar heen.

Gefeliciteerd!

Knap dat je al zolang volhoud

gr petra

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 4 jarig jubileum!!

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je nog lang blijft schrijven want ik vind dat het het geweldig doet.
Wilma

Anoniem zei

GEFELICITEERD met de vierde verjaardag van je blog! Zo lang alweer, goed hoor. Ik hoop er nog lang van te genieten.
Fijn weekend en hopelijk voel je je weer een stuk beter.

Anoniem zei

Al 4 jaar lang een blog, wouw, en ik hoop dat je nog vele jaren door blijft schrijven. Ik lees je logs heel graag!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je 4 jarige blog.

Anoniem zei

Zo dat is niet niks..... 4 jaar!! Gefeliciteerd hoor!! Goed gedaan!!
Nog 1 jaar en je hebt dan een soort van mijlpaal vind ik, voor je het weet is het zo ver, hahaha!

Anoniem zei

hey Petra,

Gefeliciteerd! Hopelijk houd je dit schrijven nog lang vol, want het is leuk jullie belevenissen van een afstand bij te houden!

Groet uit Bergen op Zoom,

Martijn

Anoniem zei

Happy 4th blog anniversary!!

Anoniem zei

Van harte proficiat met deze mijlpaal Petra! Net als de voorgaande schrijvers geniet ik erg van je blog, dus ook ik hoop er nog heel lang van te kunnen mee-genieten!
Lieve groet, Sil (Otje)

Anoniem zei

Gefeliciteerd met het 4-jarige jubileum!
Hester

Anoniem zei

knap om het al vier jaar uit te houden!

Carola zei

1273 stukjes? zeg maar gerust STUKS. Jouw blogs zijn altijd zo heerlijk lang, ik geniet van elke zin.
Door zo'n blog wordt de afstand heel erg klein. Het klinkt misschien stom maar ik heb het idee dat ik er een vriendin bij heb. Ik feliciteer jou met je de vierde verjaardag van je blog maar ik feliciteer ook alle lezers met het feit dat ze zo'n onderhoudend blog kunnen lezen. Ik hoop dat je nog heeeeeeeel lang doorgaat.

Anoniem zei

Proficiat met je blog. Toch altijd heel leuk om te lezen.
Kristel

ilse zei

Goed gedaan. Ik lees alle dagen mee.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je blog verjaardag!
Ik vind het altijd erg leuk om te lezen en hoop dat je nog lang blijft schrijven.

Groetjes van Anja

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de heugelijke dag! Dat je nog maar lang door mag bloggen (want anders heb ik niks meer te lezen tijdens het ontbijt!)

Nel zei

Wat gaat de tijd toch snel, ik lees sinds 2005 dagelijks en heb in dat jaar ook teruggelezen. Ondanks dat ik nu niet elke dag op de PC kan probeer ik desnoods op m'n werk even een kijkje te nemen.

Het is inderdaad heel leuk wat voor contacten je overhoudt, zowel virtueel als in het "echie"

Ik hoop dat je nog lang door zult gaan. Enne....gefeliciteerd.

oneduts zei

Dat is lang en een hele prestatie. Ik kom niet elke dag langs, maar vind je reisverslagen altijd erg interessant. Je schrijft en leest zo heerlijk weg en het lijkt zo moeiteloos. Keep it up and thanks for sharing.

@ndrea zei

Hieperdepiep en op naar het eerste lustrum! Congrats, Andrea

Anoniem zei

Gefeliciteerd. Ik lees je blog nu alweer bijna twee jaar & nog elke keer met plezier, iets wat de meeste bloggers niet presteren.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met de vierde verjaardag van je blog! Ik denk dat ik je nu ongeveer anderhalf jaar volg... Je bent trouwens een van de eersten geweest die ooit op mijn blog heeft gereageerd...

Altijd leuk om je avonturen vanuit jullie hoekje van de wereld te mogen lezen.

Groetjes,