Onze webcam

Cul-de-sac Cam

woensdag, december 02, 2015

Nog een mistige, miezerige dag

Gisteravond kwam Rick na middernacht thuis en ik was nog op dus we ging voor ons doen wel heel erg laat slapen.  We slapen dan ook ruim uit en Rick staat pas om negen uur op.  Ik heb nog meer moeite met mijn bed uitkomen en blijf nog even liggen lezen op mijn telefoon.

Alweer moet ik mezelf platspuiten met Icy Hot om een beetje op gang te kunnen komen.  Het zou zo makkelijk zijn in bed te blijven, maar ik weet dat dat juist funest is.  Rick heeft de koffie al klaarstaan en ik maak een paar gepocheerde eieren als ontbijt.

Mijn lidcactus bloeit mooi

De verzekeringsmaatschappij belt over de claims voor mijn van. Dat duurt ook weer eventjes en Rick neemt intussen afscheid en vertrekt naar zijn werk.  Mijn plan is om naar Lifetime Fitness te gaan, maar ik vertrek veel later dan ik zou willen.

Pas tegen elven loop ik de club binnen.  Zin en energie in een heel uur cardio heb ik niet en besluit een half uur te doen.  Dat geeft me dan ook genoeg tijd om te genieten van de hot tub voor de lunch.  Een half uur gaat altijd lekker snel en ik heb toch het gevoel goed bezig te zijn geweest.

De hot tub is op het moment echt een cadeautje voor mij.  Alleen jammer dat hun stralen zo laag zitten, want ik heb het het hardst nodig op mijn nek en schouders.  Ze helpen wel goed op mijn heupen en ik ben weer eens zo blij dat ik dit lidmaatschap begin dit jaar heb genomen!

Eenmaal weer buiten is het weer niet veel beter.  Ik besluit pho te gaan eten als lunch bij Pho Thang Long op de terugweg.  Altijd het ultieme lekkere eten op een regenachtige dag.  Het smaakt zoals gewoonlijk weer prima.

Dan rijd ik huiswaarts om mijn teenslippers aan te doen. Ik heb een afspraak met Thu bij Mint Lounge om mijn nagels te laten doen voor het Kerstfeest zaterdag. Een andere styliste tekent een kerstboompje op mijn ringvingernagels wat er extra feestelijk uitziet.  Ik laat ook mijn teennagels lakken en de massage stoelen zijn zo super!

Grappig rendier kerstversieringen in het Mosaic District

Intussen is er nieuws van weer een schietpartij met veel slachtoffers, dit keer in Californie.  Het is werkelijk belachelijk! Politici, die bang zijn voor Syrische vluchtelingen vanwege terrorisme, maar intussen al deze bloedbaden laten plaatsvinden zonder de wapenverkoop aan banden te leggen. 

Enfin, er is zoveel narigheid in de wereld en ik probeer mijn hoofd een beetje in het zand te steken.  Stress maakt mijn pijnen alleen maar erger dus het is zaak het zoveel mogelijk te beperken.  De rest van de middag kijk ik dan ook de romantische Kerstfilm waar ik gisteravond aan begon af.

Als Rick thuiskomt bestellen we pizza van Zpizza.  Vanavond is het "sitcom" avond op tv.  The Middle, The Goldbergs en Modern Family, allemaal favorieten van Rick en mij en perfect om op een regenachtige avond te kijken.
Broer en zus liggen naast mij te slapen

3 reacties:

Anja zei

Je nagels zien er feestelijk uit.
Gelukkig zijn de regendagen voorbij en zal morgen de zon weer schijnen.
Hopelijk geeft dat ook verlichting aan je pijnen.

Anoniem zei

Ook hier bewolkt en somber weer en geen zon te zien.
Heerlijk he zo'n massagestoel, die heb ik bij de kapper. Na de verfbeurt geniet ik van een hoofdmassage.
Wat een mooie nagels heb je, mooie kleur ook en echt feestelijk.
Daar hoef ik niet aan te beginnen , binnen no time is het er weer af.
Fijne dag nog,
groetjes Wil

Petra zei

@Anja - Het was fijn de zon weer te zien!

@Wil - Dit is gel nagellak en die blijft langer zitten, een paar weken op zijn minst