Onze webcam

Cul-de-sac Cam

maandag, oktober 28, 2019

Over een middagje van de achtertuin genieten

Keurig om zeven uur staan we op. Het is nog donker want bij ons zijn de klokken nog niet achteruit gezet. Dat gebeurt komend weekend. 

Het belooft weer een schitterende dag te worden en de rest van de week wordt volgens het verhaal minder dus ik wil er volop van genieten. Na mijn ontbijt doe mijn uur cardio en ga dan vast naar Whole Foods om mijn boodschappen te halen. 

Dat gaat perfect tussen mijn cardio en de personal training om kwart over tien. Sharon heeft een flesje CBD olie voor mij mee. Ik wil het voorzichtig gaan proberen. Ten eerste voor het slapengaan want Sharon zegt dat het haar helpt zonder pijn te slapen. Ik ben heel benieuwd!


De rit door de buurt is weer prachtig

Na het halve uur stel ik mijn GPS in op Burke Lake Park. Orion is mee en een half uurtje later komen we er aan. De parkeerplaats is druk dus ik neem Orion mee een rustig pad op. Met Cosmo liep ik gerust om het hele meer heen, maar ook nu weer ziet Orion mensen en dan is hij bijna niet meer te houden. Ik zet hem terug in de van en ga foto's maken van de kleurenpracht. Het meer heeft mijn lievelingskleur, dat diepe blauw.




Als ik weer terug in de van ben staat het waarschuwingslichtje voor de benzine aan. Ik blijk nog maar voor 9 mijl in mijn tank te hebben. Daarmee ga ik het niet redden om naar huis te gaan. Waze wijst me de dichtstbijzijnde Shell en daar gooi ik het DRAAKJE weer vol.

Voor mijn lunch rijd ik vervolgens naar Lei's Poke. Daar heb ik via de app mijn poke bowl weer besteld en hij staat al klaar. Dan is het tijd voor mijn middagje in de tuin. Dit keer sleep ik een Adirondack stoel het gras in de achtertuin op.

De poke bowl smaakt weer heerlijk en ik lees een paar uur in de zon. Orion rent langs het hek met de verschillende honden en verder ligt hij lief in het gras te slapen. Als ik een foto van Orion maak zie ik dat er op de een of andere manier een regenboog naast hem was.

Het enige waar ik me dood aan erger zijn de keffertjes van de buren. Die laten ze de hele dag buiten en zij zien mij en blaffen onophoudelijk hun hoge kefjes. Ik heb gewoon zin om er stenen naar te gooien! Gelukkig gaan deze buren in december verhuizen.



Het is 22 graden en dus heel goed toeven hier. Jammer genoeg gaat de zon in dit jaargetijde wel snel achter de huizen en om kwart voor vijf wordt het me te koel. Als ik binnenkom zie ik dat ik zelfs een beetje verbrand ben, zo sterk is de zon nog.

Als Rick thuiskomt maken we ons avondeten. Rick grilt bratwurst en we hebben er zuurkool, komkommersla en bloemkoolpuree bij. Het gaat er goed in, altijd een lekker maaltje zo. Nu weer lekker tv kijken en op tijd naar bed. Ik ben benieuwd of ik iets van de CBD olie ga merken.



4 reacties:

Petr@ zei

Zo ergerlijk als een hond continu blaft. Fijn dat je daar volgende zomer vanaf bent.

Wat een schitterende kleur heeft dat meer. Jammer dat je er met Orion niet rustig kunt lopen.

Hopelijk heb je goed geslapen!

Marion2 zei

Wat een meer dan schitterende herfstfoto's weer! Echt genieten.

De CBD olie met THC lijkt me geen aanrader:
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/risicos-cbd-olie-cannabis-olie/

Ik heb ook problemen met slapen en las laatst een heel goede tip:
voor het slapen gaan alleen aan positieve en leuke dingen denken.
Ben hem aan het uitproberen.

Anoniem zei

Wat een schitterende foto's van het meer.
Ben ook benieuwd of de olie je kan helpen.
Groetjes, Bea

Petra zei

@Petra - Ik hoop dat Orion ooit rustiger wordt, dat gebeurde bij de hond van kennissen.

@Marion - Er blijkt minder dan 0,3% THC in te zetten. Ik weet niet waarom Sharon zei dat het met THC is.

@Bea - Echt weten of het helpt duurt denk ik nog even maar anderen zweren erbij dus ik heb goede hoop.