Onze webcam

Cul-de-sac Cam

vrijdag, juni 25, 2010

Reisupdate

Heel kort, want ik heb maar een uurtje internet hier in Frankfurt. Ja, je leest het goed, we zitten in Duitsland! Gisteren hebben we uren op Dulles gewacht, niet eens door het weer, maar door problemen met het vliegtuig naar Toronto. We kwamen net vijf minuten na het vertrek van onze Dublin vlucht in Toronto. Gelukkig konden we met zijn achten mee op de vlucht van 22:05 naar Frankfurt. Het werd gelukkig een fijne vlucht met eigen entertainment systeempje en een aardige Engelse dame naast me. In ieder geval kan ik iedereen Jetzone aanraden, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld na een nachtvlucht! Nu zitten we vier uur in Frankfurt en gaan straks met Lufthansa naar Dublin om daar zo'n twaalf uur later, dan verwacht, aan te komen. Ik ben zo blij, dat ik Rick met Kai heb gestuurd. Zij hebben wel de Dublin vlucht gehaald en lopen daar dus al een aantal uren rond. Later meer.

14 reacties:

Sophie zei

Jemig wat een gedoe zeg! Een hele reis voor zo'n korte reis naar Ierland. Wel fijn dat Kai en Rick alvast daar zijn, kunnen ze de buurt alvast een beetje verkennen. Goede laatste vlucht zometeen!

Sandra zei

Wat een geluk dat Rick en Kai samen zijn. Alsof je een voorgevoel had! Geniet van jullie vakantie!!

Anja zei

Dat is geen fijn begin van de vakantie zeg...
Gelukkig inderdaad dat Rick met Kai mee is, anders had hij nu in zijn eentje in Dublin gezeten, ook geen pretje.

Ik hoop dat de laatste vlucht goed verloopt en jullie eindelijk van Ierland kunnen gaan genieten!

Anoniem zei

wow, effe naar Ierland is dan ook meteen een toestand. Toch veel plezier!

Anoniem zei

Al die toestanden straks maar snel vergeten, en genieten van een heerlijke vakantie.

En gelukkig maar dat Rick en Kai samen zijn.

Groetjes Wilma

Anoniem zei

fijne vakantie nog en gelukkig zit de vlucht er bijna op.

jetzone is waarschijnlijk hier in nederland niet te koop...jammer

veel plezier nog

groetjes gitta

Jeanny zei

Wauw, wat een avontuur!! Gelukkig heb je een goede nachtvlucht gehad.
EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!

Petr@ zei

Wat een opluchting dat Rick meekon met Kai's vlucht. Je moet er toch niet aandenken dat hij al die tijd alleen in Dublin had moeten doorbrengen.

Gelukkig dat jullie nog doorkonden naar Europa. Nog even en dan weer gezinshereniging en het begin van de Ierland vakantie.

DixieChick zei

Dat is wel pech en geluk in een! En wat fijn dat Rick toch met Kai meekon zeg. Ik hoop niet dat dit jullie plannen in Ierland teveel in de war heeft geschopt. Heel veel plezier, en ik duim dat de terugvlucht wel geruisloos verloopt! :)

p.s. Ga je een apart reisblog bijouden, of gewoon "hier"?

Anja L. zei

Is jullie bagage wel meegekomen?
Wat een geluk dat Rick met Kai mee is gegaan.
Geniet maar van jullie tijd met elkaar in Dublin.
Groetjes,
Anja L.

Bianca zei

Fijn dat Kai en Rick er al zijn, ik geloof dat ik maar nooit tegelijk met jou moet vliegen hoor ;-) ;-)
Hopelijk hebben jullie de rest van je reis geen vertragingen meer, in ieder geval een super vakantie gewenst !!!

Nicole zei

Te laat om je veel succes te wensen... Maar wat een geluk dat Rick met Kai mee is gegaan. Dat zou anders wel heel sneu zijn geweest voor hem.

Ik hoop dat jullie een goede laatste vlucht hebben en dat deze omweg jullie reis niet te zeer zal bederven.
Héél veel plezier iig. Ik ben benieuwd naar je reisverslag en de foto's.

Nel zei

Hoi
wat een gedoe zeg ! Maar fijn dat er alvast 2 in Ierland zijn.
Als je dit leest ben je waarschijnlijk al een heel eind op weg. Ik las over het Jetlag in de blog dat is nu iets waar ik al een tijd naar o zoek ben. We zijn altijd zo gaar na zo'n reis. Jammer dat het hier niet te krijgen is.

Goede reis verder en ik wens jullie verder een hele fijne vakantie !!

Sally zei

tegen de tijd dat je deze reactie leest zit je al fijn in Dublin verwacht ik. Geniet van je vakantie.