Onze webcam

Cul-de-sac Cam

zaterdag, december 24, 2011

Vrolijke Kerstdagen van ons vijven!

16 reacties:

Floor zei

Hoi Petra,

Voor jou en je familie ook het allerbeste voor het nieuwe jaar! Ik vond en vind het erg leuk om je blog te lezen. Over de dagelijkse beslommeringen, maar zeker ook wanneer je tripjes gaat maken naar plaatsen in de buurt die al dan niet of wel met de geschiedenis te maken hebben. (Ben enorm jaloers op de natuur en geschiedenisplekken die je 'zomaar' in de buurt hebt! :-)Fijne feestdagen, geniet van de tijd samen met je gezin en voor 2012 een heel mooi jaar!

Groetjes, Floor

marianne zei

Voor jullie ook hele fijne feestdagen en alle goeds gewenst voor 2012.

Tot ziens in het nieuwe jaar!

Liefs,
Marianne

Annemiek zei

Aan jullie ook een fijne kerst samen!

Nina zei

Ik wens jullie alle vijf ook een fijne kerst!

Nicole zei

Ook namens mij een hele fijne kerst voor jullie allemaal!
Ik heb (eindelijk) jouw blog weer eens bijgelezen van de laatste maanden en mijn 'goede' voornemen voor 2012 is om dat gewoon weer dagelijks te doen en dan ook weer mee te reageren. Want ik geniet nog steeds van jouw belevenissen en de mooie foto's. Dank je wel daarvoor.

naomi zei

Ik wens jullie alle 5 ook een gezellige, en fijne kerstdagen. Geniet ervan xxxxxx Naomi

Ineke zei

Fijne kerst met het hele gezin en alle dieren!

Nel zei

Een hele fijne kerst met z'n vijven toegewenst en een spetterende afsluiting van 2011. Ik hoop dat je in 2012 nog blijft bloggen net zoals alle andere jaren.

Tot blogs in het nieuwe jaar..

Anoniem zei

Hallo Petra

Voor 2012 wens ik je tijd om van de kleine dingen te genieten;
rust om stil te staan bij mooie momenten; sterkte om tegenslagen te overwinnen; vriendschap om je hart te verwarmen; humor om wat somber is te kleuren;
een glimlach om iedere dag mee te beginnen; veel creatieve ideeën om ons ook in 2012 te laten genieten van je prachtige foto's; maar vooral ook warmte samen met diegenen die je koestert en liefhebt.
Sfeervolle eindejaarsperiode en een mooi en gelukkig nieuwjaar!

Groetjes

Petr@ zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt, Petra!

Ook voor jou, Rick, Katja, Kai en Saskia een ontzettend gezellige kerst gewenst!

Anja L. zei

Petra,

Hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012 voor jou en je familie.

Anja L

Anoniem zei

Petra, dank voor alle gezellige, mooie blogs het afgelopen jaar! Fijne dagen en een mooie NYE gewenst. Voor 2012 vooral een goede gezondheid, dat is toch wel het aller belangrijkste. Mijn zus heeft net te horen gekregen dat de melanoom die drie weken geleden is verwijderd toch uitzaaiingen heeft achtergelaten in 1 lymfklier. Heel verdrietig. Morgen vertrek ik met haar en haar man, m'n moeder (bijna 80) en mijn gezin naar Miami. Even lekker eruit met z'n allen en genieten.

lieve groeten,

Lauren

Wendy zei

HI Petra,

Jou en je familie hele fijne feestdagen en een super begin van 2012.

Dank je wel voor al je blogs, juist van de dagelijkse dingen die je beschrijft, `leer` ik iedere keer weer zoals hoe het zit met de fooien en het gebruik van de brievenbussen inde usa! Daaruit blijkt maar weer dat ieder land toch net zijn eigen gebruiken heeft en dat maakt het bijzonder en interessant om je blog te lezen.

Aan de andere kant blijkt ook iedere keer weer dat waar we ook wonen de basis vaak hetzelfde is.
Zo lees ik net met kippenvel het bericht van Lauren. Bij mij is begin 2011 ook een slechte plek weggehaald maar ik was er op tijd bij....

Dus voor jou en je familie maar ook voor alle mede blog lezers en hun familie: Ik wens voor jullie een super gezond 2012!

fijne dagen allemaal
Wendy

ps Ik ga een weekje met de family naar het Zwarte Woud in Duitsland en daar hebben we slecht/geen internet dus tot in het nieuwe jaar!

Anja zei

Voor jullie ook fijne feestdagen en alle goeds voor 2012!!

Anoniem zei

Hoi Petra,

Namens ons wensen wij jullie ook fijne kerstdagen toe.

Trouwens, dat is leuk een canon onderwater camera. Is dat een kleine compact camera voor onderwater?

Groetjes,
Susan

Kristel Holsbeek zei

Fijne kerstdagen voor jullie ook en een heel fijn 2012!!!