Onze webcam

Cul-de-sac Cam

zondag, oktober 04, 2009

Army Ten Miler

Te moe en teveel emoties vandaag, verslag verschijnt morgen. Maar... Kai en ik hebben onze eerste volle Army Ten Miler gelopen!

Mijn resultaat: 1:43:41 (Kai was een minuut sneller, maar ik kan zijn resultaat niet vinden)!!! Veel beter, dan de 1:55, die mijn doel was. Ik was nummer 428 van 921 hardlopers in mijn leeftijdsgroep en daar ben ik supertrots op! Wie had twaalf jaar geleden ooit gedacht, dat ik tien mijl zou hardlopen! Toen werd me, als ik pijn had, nog geadviseerd bedrust te nemen.

26443 ENGLE, PETRA F48 VIENNA, VA
Chip--------Overall-----Sex Div------Age-------6.5Mi Split---Chip Time--Pace
1:43:41----14212 /21289---5208/9566--428/921---1:09:11-------1:43:41----10:22

23 reacties:

Cisca zei

Super. Gefeliciteerd, en ik ben benieuwd naar het uitgebreidere verslag! Je mag zeker trots op jezelf zijn, ik doe het je niet na.

Bianca (Hollandranch) zei

Wat ontzettend goed !! gefeliciteerd!

Bente zei

Gefelicteerd! Ik heb zelf de 10 mijl gedaan en weet dat het toch echt best een end is.
Wees maar heel trots op jezelf!

Jasmino zei

Super, wat een prestatie! GEFELICITEERD!

Anoniem zei

Gefeliciteerd!

Gina

Marie zei

Super goed gedaan!

Anoniem zei

Topper, doorzetter.
Groet, Bea

Anoniem zei

Super!!!!GEFELICITEERD WEES MAAR TROTS OP JE ZELF.

HESTER

Margo zei

Wauw, wat ontzettend GOED!!! Kan me zeer voorstellen dat je na zo'n inspanning niet de puf hebt om een heel verslag te schrijven.
Wat zal je lekker geslapen hebben vannacht... Groetjes uit Gelderland

Anja L. zei

Hartstikke goed Petra!
Gefeliciteerd met dit resultaat.

Anoniem zei

Daar kun je zéker trots op zijn, geweldige prestatie!

Lian

hester zei

Gefeliciteerd!
Hester

Petra S. zei

Mooi gedaan hoor! Ver binnen de tijd die je had gedacht. Je hebt je grenzen weer verlegd.

Grandu/Derk, AA-forum zei

Gefeliciteerd! :-D

Annemiek zei

Knap hoor! Gefeliciteerd!

HennyB. zei

Goed gedaan Petra, complimenten voor jou en ook voor Kai......

1250 zei

gefeliciteerd!

Anja zei

Knap hoor, gefeliciteerd!!

marijke zei

Proficiat! Je mag zeker trots zijn op jezelf.

Petra zei

Bedankt, allemaal!

Nina zei

Van harte gefeliciteerd! Ook voor Kai!! En nu moeten jullie gauw een keer de Nederlandse Dam tot Damloop gaan lopen! (die is heel gezellig onderweg, genoeg te zien vor Kai...)

Sally zei

KLASSE!

Kristel Holsbeek zei

Pet af!!! Ook voor Kai!!