Onze webcam

Cul-de-sac Cam

woensdag, september 27, 2006

Moe!

Is het najaarsmoeheid? Ik weet het niet. Maar ik ben tot op mijn botten moe, ogen branden, spieren doen pijn. Het lukt even niet me op wat dan ook te concentreren. Ik probeer iedere avond een blogje te schrijven, vanavond gaat het niet, al was het een hele leuke dag. Ik probeer het morgenochtend! Iedereen (die waarschijnlijk nu toch al ligt te slapen) een heel goede nacht!

In ieder geval hier Petra's cake recept (ik hoop, dat ze het goed vindt, dat ik het openbaar maak, maar ze ligt al op een oor, dus ik kan het niet meer vragen):
Walnotencake.

190 gr. suiker
3 eieren
3 dl olie
190 gr. bloem
1 theelepel bakpoeder
1 theelepel kaneel
4 appels (zachte), in kleine stukjes snijden
2 kopjes walnoten, in kleine stukjes hakken
walnoten voor boven op de cake

• appel met kaneel mengen
• suiker en eieren mixen
• olie toevoegen
• bloem en bakpoeder er door heen scheppen
• walnoten en appels er door heen mengen
• een tray (vierkant of rechthoekig) bakblik/ ovenschaal invetten of bakpapier er in.
• evt. walnoten bovenop de cake leggen
• Bakken op ong. 170 graden Celcius in 40 min.
• Eventueel kun je de cake daarna nog even onder de grill zetten, zodat de walnoten bruin kleuren.

Eet smakelijk!

0 reacties: