Onze webcam

Cul-de-sac Cam

donderdag, december 30, 2010

Het is al laat, dus...

Lekker uitgeslapen...stop...eindelijk warm genoeg om lekker met Cosmo te wandelen...stop...dubbele cadeautjes voor Rick teruggestuurd...stop...gelukkig ligt UPS Store daarvoor om de hoek...stop...half uur op de stairmaster...stop...garnalen voor morgenavond vergeten...stop...naar de Safeway daarvoor...stop...Sam-E altijd heel duur, nu halve prijs, moet er meer van kopen...stop...alvast de hamsalade, crabsalade en vulling voor de BLT Bites voor morgen maken...stop...Gulliver's Travels met Rick en Katja...stop...een onverwachts leuke film...stop...Konami met het hele gezin...stop...heerlijke sushi...stop

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Happy New Year Graphics


Aan allen hier een heel fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2011 gewenst! Ik hoop jullie hier in het nieuwe jaar weer vaak te "zien"!

21 reacties:

Bianca zei

Jullie allemaal van ons allemaal een supergoed nieuw jaar gewenst alvast !!

Margreet zei

Happy New Year to you too!

Wilma zei

Een gezellige en vrolijke jaarwisseling gewenst voor jullie.
En dat 2011 maar weer een geweldig jaar mag worden.

Groetjes Wilma

naomi zei

Hallo

Een gezellige jaarwisseling gewenst en goed en gezond 2011.

Ik hoop voor jouw in 2011 minder pijn en voor mij/ons dat we elkaar dit jaar gaan ontmoeten.

Groetjes Naomi

Nina zei

Succes met de oliebollen! Ben benieuwd of de rozijnen ook goed bevallen aan de andere kant van de oceaan. Ik heb vanochtend vroeg heel lui oliebollen en appelbeignets bij de bakker gehaald. Ik kan er bijna niet van afblijven want het ruikt heerlijk!

Nogmaals heel veel plezier vanavond en een goed 2011!!

Jeanny zei

Jullie ook een hele fijne jaarwisseling toegewenst en een Gelukkig en Gezond 2011!!!!

Petr@ zei

Ook voor jullie een hele fijne jaarwisseling gewenst! Succes met het maken van het buffet en vooral veel plezier vanavond!

En natuurlijk: tot volgend jaar!

Bas N. zei

Een heel fijne jaarwisseling toegewenst vanuit Amersfoort!

Bas

Floor zei

Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en dat je in 2011 ook zulke leuke en levendige verhalen en prachtige foto's mag posten op je weblog! Groetjes, Floor

Anoniem zei

Ik wens jullie een mooi feest, niet te veel knallen en een voorspoedig 2011.
Dat je ons maar mag blijven verwennen met je verhalen.
Groet, Bea

Larissa zei

Jullie ook een gezellige jaarwisseling gewenst met familie en de buurtjes en een heel goed en gezond 2011!!

Anja zei

Een hele gezellige jaarwisseling gewenst en een fantastisch 2011 gewenst voor het hele gezin!!!

Anja L. zei

Petra en familie,

Ik wens jullie een heel gezond en sportief nieuwjaar!

Groetjes,
Anja L.

Annemiek zei

Happy new year!

Natasja Valentijn zei

Ik wens jullie een gezellige oud & nieuw en alle goeds voor 2011. Natuurlijk blijf ik ook in het nieuwe jaar je blog lezen. Veel te leuk!

Trudy zei

Een hele fijne avond en een super 2011 gewenst anuit Noordwelle.En hopelijk weer vele blogjes om te lezen...zo leuk.
Groetjes

Ineke zei

Ook voor jullie een hele fijne en gezellige jaarswisseling en ook ik ga het komende jaar weer van je blogs genieten.

Karin (dh) zei

Fijne jaarwisseling voor jullie allemaal en een gelukkig en gezond 2011 gewenst!

Mark en Katja zei

Gelukkig nieuwjaar!

Hilde zei

Ook wij wensen jou en je familie een prachtig 2011 met veel zon en een goede gezondheid!!!

Groetjes,

Bibi zei

Ik hoop dat de jaarwisseling voor jullie weer super was! Gelukkig Nieuwjaar!