Onze webcam

Cul-de-sac Cam

zaterdag, augustus 06, 2011

Rustige vrijdag

Net na achten hoor ik Katja thuiskomen van haar 24 uur met DC Fire and Rescue. Ze is doodmoe, maar wil nog wel even vertellen. Helaas werden ze maar vijf keer opgeroepen, maar ze heeft het een heel avontuur gevonden. Degenen met wie ze "werkte" waren allemaal brandweermannen, die het helemaal niet leuk vonden in de ambulance. Ze moeten om de beurt drie maanden ambulancewerk doen en ze rijden veel liever met de brandweerwagens mee.

Dat de afgelopen drie dagen erg vermoeiend waren, merk ik vandaag. Ik krijg nog net de Max Capacity gedaan, maar voor meer sporten heb ik geen energie. Ik besluit mijn lichaam dan maar de rust te gunnen, die het kennelijk nodig heeft.

Na een lunch van de Chinese knoflook kip van gisteren, die ook als koude salade erg lekker is, rijd ik met Saskia naar Fairfax. Haar ontsmettende spray voor de piercings is op, dus we halen nieuwe bij Marlowe Ink.

Bij de Safeway halen we nog wat benodigdheden voor Aruba. Onvoorstelbaar, dat we daar over twee dagen alweer heengaan! De zomer gaat weer veel te snel voorbij naar mijn smaak.

Terwijl ik buiten ga lezen, want het is heerlijk weer. Beginnen Katja en Kai aan het karwei, dat Rick ze heeft opgedragen: het stainen van het hek en de schuur. Alleen heeft Rick de verkeerde kleur stain gekocht, dus gaan ze die bij Home Depot omwisselen. Gelukkig kan dat, ondanks, dat het vat al open is geweest.

Intussen ga ik door Thu mijn nagels laten doen, wat ook weer hard nodig is. Als ik thuiskom zijn Katja en Kai al hard aan het verven. Alleen is de kleur stain nog steeds niet hetzelfde, als wat er voorheen op het hek zat. Ze hebben Rick daar al over gebeld, die zei dan maar deze kleur erop te smeren.

Na alle drukte van de afgelopen week werd het vandaag een heel rustige vrijdag. Ook weleens lekker! Morgen wordt het hard inpakken en dan vliegen we zondag in alle vroegte naar ons favoriete eiland. Ik heb er zo'n zin in!

6 reacties:

Anja L. zei

Nog 6 weken dan gaan wij ook eindelijk op vakantie. We hebben net besloten om na de Canadese Rockies ook een stuk Oregon en Washington te gaan bezoeken. Ik heb er zo'n zin in.
Ik wens jullie in ieder geval een geweldige tijd toe op Aruba. Heel veel plezier daar!
Groetjes Anja L.

Anoniem zei

Ja, de zomer gaat veel te hard, gelukkig hebben wij nog een Florida trip in November in het vooruitzicht.
Heel veel plezier in Aruba.
Bea

Jasmino zei

Wat heerlijk om nog eens op vakantie te gaan deze zomer! ik wil ook wel mee :-)))))
Heel veel plezier, geniet ervan!

HennyB. zei

Oh lekker naar Aruba. Ik wens jullie een goede reis en een hele gezellige vakantie!

Petra zei

@Anja - Ik kan me voorstellen, dat je daar zin in hebt, dat gaat een prachtige vakantie worden!

@Bea - Heerlijk, Florida in november (ik zou er wel heel januari en februari willen doorbrengen ;))

@Jacqueline - Dit jaar hebben we (of althans ik) wel de vakantie jackpot. Eigenlijk zou ik het wel wat uit willen spreiden, maar dit zijn de tijden, dat we er met zijn allen op uit kunnen.

@Henny - Dank je wel!

naomi zei

Hallo

Wat een kort verslag voor jouw doen, maar alles staat erin.
Moest even denken wat stainen in maar zal wel verven zijn dacht ik zo.

Heerlijk nu een vakantie met iedereen. Ga ervan genieten. Ik moet nog 3 weken en dan mag ik ook.

Groetjes Naomi