Onze webcam

Cul-de-sac Cam

woensdag, november 30, 2022

Over de vertrekdag

Rick is extra vroeg opgestaan in de hoop vanavond ook vroeg in slaap te kunnen gaan vallen. Bij mij werkt dat niet weet ik uit ervaring. 

Om half acht wekt Alexa mij. Ik maak ontbijt, veel paddenstoelen want ze moeten op. 

Rick is intussen gaan douchen en voor hij weer beneden komt heb ik een derde van mijn stappendoel al bij elkaar. 

Het regent en de esdoornbladeren komen nu echt van onze bomen. Nog steeds mooie kleuren, maar nu op het gras en de oprit. 


Het Vienna Starbucks Cafe heeft nog steeds geen nitro. Ik hoop dat die machine gemaakt is als we terug zijn. Voor nu halen we de koffie op bij het Pan Am Center. 

Daarna doe ik de rest van mijn cardio en pak na mijn douche de laatste spullen in. 

Rick eet een laatste kalkoen sandwich en ik laat een poke bowl van Island Fin Poke bezorgen. Het is lekker, maar nog altijd is Poki DC mijn favoriet. 

Rick werkt tot de taxi komt en ik doe Duolingo. De taxi komt klokslag kwart over drie. De koffers worden in de van geladen en na afscheid van Orion te hebben genomen gaan we naar Dulles Airport. 

Daar blijkt het een drukte van jewelste, zelfs bij de business class check in en TSA Pre. We hebben zo nog net even tijd om iets te drinken in de United Club lounge. 

Dan begeven we ons naar de gate waar het ook druk is. Deze vlucht leek leeg, maar op het laatste moment zijn er kennelijk heel wat boekingen gekomen. 


Keurig op tijd gaan we aan boord. Rick en ik hebben business class geboekt, want tijdens een nachtvlucht is dat verreweg het fijnst. 

Het menu vind ik dit keer lekkerder dan naar Amsterdam in oktober. Mijn eerste keuze is de tarbot en de tweede de spaghetti squash (vegetarisch). 

Het volgende blog zullen we hopelijk veilig in Brussel zijn. 





 

3 reacties:

Tineke zei

welkom in europa.
Leuk dat jullie zo de sinterklaas en kerssfeer in nederland weer eens mee kan maken.

Anoniem zei

Fijn dat jullie business class vlogen en ik hoop dat jullie wat hebben kunnen slapen.
Welkom in Europa, en in Nederland wat sinterklaas, maar ook al kerstsfeer overal.
Groetjes
Carla

Petra zei

@Tineke - We hopen wat Sinterklaas te zien, maar ik hoor dat er niet meer zoveel aan gedaan wordt door winkels.

@Carla - Business class maakt zo'n enorm verschil! Ik zie uit naar Nederland in kerstsfeer.