dinsdag, juli 25, 2023

Over inpakken en wegvliegen

Rick staat al om zes uur op, maar dat is mij echt te vroeg! Kwart over zeven komt al snel genoeg. Ik maak alvast de toiletspullen die ik niet meer nodig heb klaar.

Dan maak ik mijn ontbijt en vooral de cantharellen zijn weer heerlijk. Rick staat te springen om naar Starbucks te gaan, dus dat doen we.

Jammer genoeg is de Walgreens apotheek nog gesloten anders had ik dat alvast van mijn lijstje kunnen schrappen. Dat moet later dan maar.

Thuis werp ik me op mijn cardio en doe dan 25 minuten krachttraining en stretch oefeningen. Rick oppert dat ik nog kan gaan zwemmen, maar daar heb ik de rust niet voor.

Er zaten maar liefst vier zwaluwstaarten op onze vlinderstruik.

In plaats daarvan was ik mijn haar en bedenk goed wat ik wel en niet mee wil nemen. Ik denk dat ik eruit ben en anders koop ik wel iets in Kopenhagen.

Rick heeft gisteren een nieuw overhemd voor Kai gekocht en dat moet gestreken worden. Nu strijken Rick en ik zo zelden dat we eerst lagen stof van de strijkplank moeten vegen.

Dan krijgen we het overhemd met vereende krachten netjes, maar als het in het hotel nog eens kan is dat meegenomen.

Onze feestkleding is ook kreukvrij. Althans dat was tot alles in Ricks koffer gepropt wordt. Mijn tas is niet geschikt voor nette kleding.

Het is al na twaalven en we gaan lunch halen. Voor mij een poke bowl van Poki DC en voor Rick een wrap van Cava. Dit keer is Walgreens wel open en we halen de medicijnen van de drive thru.

Als we klaar zijn met eten hebben we nog maar een uur voor de taxi zal komen. Voor de verandering zijn we er helemaal klaar voor. We kunnen dus meteen mee als de taxi een kwartier te vroeg voorrijdt.

Binnen het halve uur zijn we bij Dulles en hebben United Polaris, dus zijn zo ingecheckt. Ook de TSA Pre veiligheidscontrole gaat vlot.

We nemen de trein naar de C gates en gaan daar de Polaris lounge binnen. Zoals altijd start ik mijn reis met een glas prosecco en wat kaas. Rick doet dit keer gezellig mee.

Als we bij de gate aankomen zien we dat we een uur vertraging hebben. Een passagier met medische problemen moest eerst aan boord.

Als we eindelijk zitten krijgen we lekkere mousserende wijn. Nu maar hopen dat we een beetje kunnen slapen en dat we onze aansluiting halen.