maandag, september 04, 2023

Over nog even met de familie en dan inpakken en wegwezen

Dit keer heb ik mijn Alexa wekker wel aangezet en om kwart over zeven begint het Disney deuntje.

We blijven nog even liggen, maar staan om vijf voor half acht naast ons bed. Beneden treffen we Kevin en Fiona, die al vanaf zes uur wakker is. Arme Kevin!

Als Katja ook van de partij is bedenken we wat we voor ons ontbijt willen doen. Fiona is nogal huilerig dus we besluiten eten te halen.

Rick en ik gaan naar Starbucks voor koffies en dan naar The Virginian om ons eten op te halen.

Fiona wilde eerder bijna niets eten, maar kennelijk heeft ze toch honger. De French toast en de bacon gaan er goed in. Daarna is madammeke ook een stuk vrolijker.

Fiona is dol op de vlinders voor ons huis

Het is flink warm buiten, want we zitten in een hittegolf. Toch gaan we naar de speeltuin aan de overkant, want die ligt bijna helemaal in de schaduw.

Fiona klimt en klautert en raakt zo heel wat energie kwijt. Als het echt te warm wordt lopen we terug naar huis.

Daar pakken Katja en Kevin in, terwijl ik Fiona bezighoudt met het kijken naar foto's van dieren. Fiona is dol op alle dieren, zelfs de alligator en ze zegt dat woord al heel goed.

Even een stop voor een schone luier

Om tien over half een nemen we weer afscheid. Gelukkig zullen we elkaar begin oktober weerzien.

Rick en ik gaan op pad om Orion op te halen. Onderweg haal ik een poke bowl van Poki DC. Deze is gratis, want ik heb 10 punten bij elkaar gespaard.

Orion heeft het super gedaan in de kennel. Iedereen daar is dol op hem vertelt Rick. Orion springt blij in de auto.

De rest van de middag besteden we met inpakken. Vooral Rick moet nog het een en ander doen.

Hij maait het gras voor en gaat dan naar het zwembad voor een laatste verkoelende duik. Ik heb geen zin om nat te worden dus gisteren was mijn laatste dag zwemmen dit seizoen.

Helaas voor Rick komt hij bezweet weer terug. Er staat een te grote rij om naar binnen te gaan, want iedereen wil met dit warme weer nog even zwemmen. Rick neemt dan maar een koude douche.

We eten een vroeg diner van Plaka Grill, slepen de bagage naar buiten en dan is het wachten op de taxi. Die is er keurig om tien voor half zeven.

We hadden op Labor Day drukte gerekend, maar het blijkt heel rustig te zijn op het vliegveld. Binnen het halve uur lopen we de United Polaris lounge binnen.

Geest vliegt mee

Zo hebben we nog meer dan twee uur voor het boarden begint. Het is een heel gerieflijke lounge en ze hebben echte champagne. Het is altijd een fijn begin van de reis.

We vliegen dus business class en daar ben ik zo dankbaar voor na onze laatste vlucht uit Brussel. De vlucht duurt ongeveer elf uur dus hopelijk kunnen we slapen.